Recenzie (681)
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Tento pořad má smysl. Způsobu vyjadřování mistra není co vytýkat. Slečinky si zacpou uši. "Já jsem si přišel hrát s kamením" :-D. 9/10
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Vypíchnout se dá Pinheadův řev a jeho představení v kostele, jinak je to lehce parodická béčková slátanina. 3/10
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
Rozhodně mě to neuspokojilo, stejně nezáživná pohádka. Málo zloby, temné atmosféry, cenobité jsou tu jen tak mimochodem, celé to působí jako béčkový brak bez šance cokoliv si zapamatovat. Za pekelníky. 4/10
Americký gangster (2007)
Gangsterské filmy nemám v oblibě a tak ani tady mě to příliš nechytlo. Je to zručně natočený téměř 3 hodinový epos se vším všudy, jen mě zaráží, jak to matka Franka Lucase a jeho žena měly se svědomím, nebo co si vlastně myslely? O nedělích s matkou v kostele, ta ani nechtěla vědět, z čeho si tak dobře žijí, jeho přítelkyni a později ženě nevadilo, že žije s šéfem drogové mafie a přitom vypadala tak svědomitě... Nebylo to špatné, ale tento způsob mě neoslovuje. 5/10
Hellraiser (1987)
Za pekelné přisluhovače, jinak jsem se užíral nudou. Čas se na tomto snímku podepsal nemilosrdně. 4/10
Alien vs. Predator: Redemption (2010) (amatérsky film)
Zas tak super to není, ale od fandy pro fandy dobré. Aliens vs. Predator: Requiem se mi líbí. 3/10
Paranormal Entity (2009)
Tohle teda bylo o dost slabší než PA.
Súdny deň (2008)
Typická ukázka nepovedeného filmu. Četnost mikrospánku je toho důkazem.
Dantovské peklo (2010)
Korunovaný nesmysl, ale na hru bych se podíval.
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Hru jsem teda nehrál, ale taková blbost by mě sotva dokázala navnadit. 2/10