Recenzie (681)
Precitnutie v Garden State (2004)
Pomalu plynoucí s těžce uchopitelným sdělením. 4/10
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Zřejmě nemám pochopení pro japonské anime. Na víc než jeden díl jsem neměl výdrž.
Kat 2 (2008)
Ray Stevenson jako Kat dobrý, ale jako celek se to ke shlédnutí nedá doporučit. Možná jindy, u jiného zpracování. 3/10
Šťastlivci (2008)
Dobře sledovatelný, ale ničím výjimečný film o životě. 6/10
RoboCop (1987)
Robocop je silná, sympatická a kultovní postava, o čemž není pochyb. Rád bych se dočkal remakeu. Mnohé scény působí směšně. Kdyby to bylo uděláno věrohodněji... Překvapí několik krvavých scén. Výrazný nosný hudební motiv. 5/10
Solomon Kane (2009)
Rád bych viděl tento námět lépe zpracovaný. Od úvodu je cítit poněkud laciný dojem a po zbytek tomu není jinak. Není co nabídnout. Zvláštní způsob ukřižování. Připomíná polského Zaklínače. 3/10
Kliatba domu slnečníc (2007)
Uvařeno z The Hounting In Connecticut, The Amityville Horror a The Grudge. Nezáživné zpracování, zdá se již vyčerpaného tématu.
Listy z Iwo Jimy (2006)
Jeden z eastwoodovských přetažených filmů. Chtělo by to i více barvy.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Utahané, nudné, dlouhé. Na chvilku jsem usnul. Známé tváře mi nic nenabídly a po shlédnutí okamžitě zapomínám. .... Já jsem na to opravdu zapomněl a při druhém vidění musím zvýšit.
Slepá bestie (1969)
Závěrečná část je dobře úchylná, ale jinak je to nuda a blbost, ovšem z pohledu dneška, kdy jsme zvyklí na drsnější kousky, se na to dívá jinak, než v 70. letech, kdy to mohlo být, a zřejmě i bylo, šokující dílo. Mako Midori to tehdy velmi slušelo! 2/10