Recenzie (681)
Šialenstvo (1994)
Zbytečných 95 minut. Béčko skrz naskrz, s minimální atmosférou a nudným dějem. Což o to, Sama Neila vždycky rád vidím, tady se to ale jeho účinkováním nezachrání. 4/10
Cela (2000)
Ztvárnění snového světa je fascinující! Jinak asi není na co dál vzpomínat. 7/10
Štvrté proroctvo (2009)
Chyby tam jsou. Zejména záležitost se Sluncem a rýha po havárii letadla. Nehýří kdovíjakou atmosférou, ani hereckými výkony. Standardní sci-fi, pár skoro-hororových scének, dobře ubíhající a konec mě příjemně překvapil. Třeba Bible skutečně popisuje podobné události. Některé knihy mě naočkovaly k pochybám o evoluci... 7/10
Pod paľbou (2010)
Tenhle Greengrass se mi zamlouvá mnohem více než ten Bourneovský. Zpočátku mě sice opět otravovala Powellova hudba, ale postupně se to srovnalo. Brilantní kousek kategorie protiválečných snímků se zabývá prosazováním amerických zájmů v Iráku. Hodnotit takovéto filmy pouze z filmového hlediska a zábavnosti je zcestné a nedůstojné. 9/10
Survival of the Dead (2009)
Navazuje na Diary of The Dead a bylo to tak blbé... i na zombie film. 2/10
Deník mrtvých (2007)
Úpadek zombie horrorů. Tak bych tento opus nazval. Kopírující Rec. ale ještě neuvěřitelnější a trapnější. Jestli to byla parodie, nebo v tom bylo obsaženo nějaké sdělení, nevím. Přišlo mi to nepovedené. Zklamání. 3/10
Storm Warning (2007)
Začátek vypadá jak z přírodopisného dokumentu, výprava poukazuje na australskou televizní tvorbu, herec připomínající Davida Hasselhoffa nebyl zrovna nejlepší volbou, ale ke konci nás překvapí osvěžující exploitation! Jednotlivá provedení usmrcení sice nejsou pro znalé nic nového, ale potěší jejich kvalita. 6/10
Zombies: Deň-D prichádza (2008)
Ou! Rozjezd velice slibný, ale pak - zrychlené záběry, zombie běhající po stropech, nesmyslně pukající hlavy v ohni, zombie kamarád - vegetarián, a konečně vyčištění krytu raketovým pohonem... místy poslabší masky, absence vyvinutějších monster a strašák na konci jsou nejmenšími zápory. Na druhou stranu vojačka k pomilování, solidní napětí a atmosféra připomínající dávné hraní Resident Evil. Přestože k ideálu něco schází, takto pojatý zombie horror mám radši než [Rec.], sázící na autentičnost, ale nedosahujíce jí. 7/10
Chuckyho potomstvo (2004)
Strašné, ale dobře trhlé a Chucky jde jako vždy bez okolků na věc. 3/10
Psycho (1960)
Nebylo to tak špatné, jak jsem se obával. K docenění 50 let starého snímku je potřeba oprostit se od již viděných variant, kterých se od té doby natočilo mraky. A to je těžké. Proto takovýto film hodnotím z mého dnešního pohledu, na filmový přínos a status se neohlížeje. A je úctyhodné, že i v takto letitém snímku je něco, co zaujme. 5/10