Recenzie (2 102)
The Rook - Chapter 5 (2019) (epizóda)
Ok, vylozene som na dalsi diel zvedava, nenudim sa a Gestalt je velmi zaujimave postavy. Takze The Rook S1 oficialne sledujem. :)
Banda - Dobře na duši (2019) (epizóda)
LOL mimino.
Pennyworth - Pilot (2019) (epizóda)
Vyrazne postavy. Velmi cool zachovavanie si slusnosti v kazdej situacii. Kratucke, ale slusne akcie. Nie je to uplne ze WOW, ale rozhodne zaujalo k dalsiemu sledovaniu.
The Rook - Chapter 3 (2019) (epizóda)
Ma to nudne pasaze, ale aj vyborne.
Veronika Marsová - Season 4 (2019) (séria)
Skor z radosti, ze nam dopriali par epizod naviac, nez ze by to bolo zas tak super. Je to "len" fajn.
The Rook - Chapter 1 (2019) (epizóda)
Ale hej, zaujalo. Hlavna hrdinka i herecka su mi celkom sympaticke uz od zaciatku a som teda na jej osud zvedava. Moze sa ukazat, ze to bude nuda, u ziadneho z nedavnych serialov, kde hlavna hrdinka stratila pamat, som dlho neostala, ale momentalne sa na dalsi diel tesim.
Najväčší showman (2017)
Lepsie nez som cakala. Lebo som cakala viac neuspechov, posmechov a depresie pomedzi hudobne cisla.
Roky a roky - Episode 1 (2019) (epizóda)
Uf. Maju zda sa o buducnost podobne obavy ako ja. Koniec je mega.
Gentleman Jack - I Was Just Passing (2019) (epizóda)
Mne sa to paci. Podobne ako napr New Amsterdam, pride jeden clovek a s raznym krokom a "a preco by to neslo" pristupom postupne meni vsetko okolo seba. No a co ze to nie je krehka kraska citajuca si basnicky, to je prave pointa.
Whiskey Cavalier - První mise (2019) (epizóda)
Jee, Praha. A nie len rychly prelet kamery. Husteee. Si mozno aj spomeniem ked najblizsie pojdem napr. cez Pankrac.