Recenzie (59)
610 metrů nad zemí (2022)
Film má řadu nelogičností, horolezci by asi zaplakali :D Ale jinak má Fall supertíživou atmosféru, je fakt napínavý a ten plot twist na závěr... Když jsem o tomto filmu před rokem četla poprvé, říkala jsem si, že to je dobrej námět, ale nemyslela jsem si, že mě to bude tak bavit. Leč stalo se. Je to jeden z těch povedených survival snímků.
Poison Pen Pal (2020) (TV film)
Další (pod)průměrný kousek z řad kanadských thrillerů. Jednu hvězdu navíc dávám za to, že jsem film zhlédla na kanadské stanici přímo v Kanadě :D
Barbar (2022)
Dost dobrej kousek.
Nič (2022)
Jedním slovem zajímavý.
Matilda (1996)
Jeden z filmů, který jsem v dětství zbožňovala. Vidět to teď poprvé, dám nižší hodnocení, ale nějak mi nejde být objektivní :D
Šialená noc (2022)
Nebylo to špatné, ale čekala jsem zábavnější kousek. Třeba takový Ďábelský Santa se mi líbil víc. I tak bych Šílenou noc zařadila do tohoto seznamu.
Fabelmanovci (2022)
Milé, hravé, veselé, smutné. Emocionální.
Heavy Trip (2018)
Vtipný, dynamický a se skvělou muzikou. Co víc si přát :-)
Menu (2022)
Hravé psycho / fancy bizár.
Úsmev (2022)
Nebylo to tak strašný, jak jsem si původně myslela :D Filmu by ale slušela kratší stopáž, pak by plul tak nějak dynamičtěji. Hlavní hrdinka v podání Sosie Bacon mi v traileru byla šíleně nesympatická, ale nakonec se mi ztvárnění její postavy líbilo a celkem jsem jí věřila. Občas se vyskytly vtipné momenty a samozřejmě i ty nelogické, ale dalo se to odpustit.