Posledné recenzie (88)
Veľký Gatsby (2013)
Pro mě menší zklamání,ale DiCaprio mě nezklamal!! Trochu moc lesku,který se snažil zakrýt to,co pro mě filmu chybělo.
Czech Made Man (2011)
Po delší době povedená česká komedie,se slušným dějem,kde si hodně lidí najde i kus sebe!! Budař exceloval a pozvedl film pro mě na 4hvězdy!! Určitě stojí za to...přeci jen jsme czech made :)
Divoký Django (2012)
Už od úvodní písně jsem věděla,že tohle bude zase pecka!! Hudba,která dokonale doplňovala snímek skoro celých 165 min byla na 10*. Buďme rádi, za hvězdy jako je Tarantino, protože mě opět nezklamal!! Film nabušený (až na pár chvil) akcí, vtipem, úžasnými rolemi,které jsou ještě podtrženy hereckými výkony. Samulel L. Jackson mě neskutečně dostal a musím říct, že i typické Tarantinovské scénky, především v závěru nechyběly!! Zase jeden z filmů,který mě po dlouhé době posadil na zadek a přitom jsem se dokázala i pořádně zasmát.