Recenzie (90)
Nová nočná mora (1994)
Parádní zakončení série! Wes to vzal z jiného konce a dle mého z toho nejsprávnějšího...celý film působí úplně jinak než předchozí snímky a též velice živě! Wes udělal nejlépe, když se vrátil a celou série důstojně ukončil!
Freddy proti Jasonovi (2003)
Výborná oddechová hororová kombinace dvou nejznámějších zabijáků! Proklatě vtipné, zajímavé, velkolepé...závěrečný souboj se řadí mezi ty nejlepší v hororech! Miluji!
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Co dodávat! Všechno jako předhozí díly...prostě super...ale je tu jedna věc, která mě osobně baví ze všeho nejvíc a to je Jack Sparrow a jeho další alternace!!
Jason X (2001)
Rozhodl jsem ohodnotit tento díl série, jelikož patří v hodnocení k tomu nejhoršímu v této série. Já tento díl hodnotím jako ten nejlepší! Celej film je zábavnej, neustále se tam něco děje, Jason rozjel pořádná jatka a je tam spousta parodií a náznaků, prostě bomba! Jason je zatraceně cool a nejlepší jízda začíná po jeho upgradu! To je teprve pan zabiják! Aleluja za tenhle díl, bomba!
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
Moje nejoblíbenější epizoda! Zde vznikl ten nejlepší padouch ve SW světě! Ať žije Darth Maul!!
Amazing Spider-Man (2012)
Všechno špatně, všechno zbytečné...ještěrka je otřesná, city trapné a únavné...takový mix Stmívání a Vítejte doma. Občas se člověk zasmál pár vtipným situacím, ale to je bohužel málo...ve srovnání pro mě s pěti hvězdičkovým Raimiho dílkem nesahá tuto ani po prstíky na noze...dávám odpad! Jinak to prostě nejde...v Sony by se měli trochu zamyslet, jak to teď v poslední době s komiksama chodí viz. Iron Man, Avengers a měli by se toho držet...!
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Brutálně vtipná a řádně krvavá porce naservírovaná Jeníčkem a Mařenkou kterou jsem si užil od začátku až do konce při skvělém hudebním doprovodu!
Debilní kecy (2012) (seriál)
1 a 2 za 4*...zbytek už jenom kopie a tudíž 2*... už je to ohrané a nudné!
Křižovatky života (2013) (relácia)
Musel jsem se smát...něco mezi Soukromými pastmi a Výměnou manželek! Ve verzi, která by se měla vysílat někdy ve 3 hodiny ráno jako ten největší výplach televizní zábavy! Kdo toto vymyslel nebo se snad snažil konkurovat dvěma zmíněným pořadům netuším, ale zasloužil by odseknout hlavu, ruce a ještě propíchnout na odseknuté hlavě oči a rozdrtit mozek! Smál jsem se trapností! Hnus!
Guyver: Temný hrdina (1994)
Pokráčování jež dosahuje kvalit prvního dílu, což se zase až tak moc často nestává!