Posledné recenzie (11)
Chceš ma, chcem ťa (2009)
jó, tak tohle se mi líbilo a moc ! až na pár zbytečných scén .. bavila jsem se skvěle ! Gerard mě opět dojímal .. to jeho: ".. zvlášť, když miluju takovýho cvoka, jako si ty !" aa, tak roztomilý ! :) Katherine Heigl je v The Ugly Truth fakt nádherná a Gerard je prostě sympaťák, kterýho naprosto 'žeru' ! .. jo, takže 95 %
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Tak tady jsem naprosto ve svém živlu ! Nejsem žádný seriálový "maniak", ale Desperate Housewives jsou pro mě skvost ! Jak já bych si přála být dalším novým sousedem, který se přistěhuje na Wisteria lane ! Skvělé herecké obsazení a ta dokonalá rozdílnost každé ze zoufalek ! - pro mě se stále nejlépe předvádí a je mou nejoblíbenější postavou Lynette, tedy Felicity Huffman a to bude i proto, že si kolikrát říkám: "A takhle bych to přesně udělala i já." Je mi hodně blízká svým jednáním.. Nebo Marcia Cross - už od začátku mě naprosto fascinuje svou "dokonalostí" ! A celý seriál mě jednouše unesl a nechávám se unášet stále ! Miluji !
Cesta do Ameriky (1988)
Ale jo, komedie celkově nemusím, ale Coming to America je povedená a příjemná komedie, bavila jsem se.. Pěkné téma a jedna z mála komedií s Eddiem, která se mi líbí..