Recenzie (96)
Fízli zo zálohy (2010)
Totální wtf!!!
Náhradníci (2000)
Už jsem zraněnej?
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
Neuvěřitelně k*revskej nářez!
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Průměr, který neurazí. Jenžé od mého oblíbeného režiséra bych čekal něco víc.
Milý John (2010)
Po Ostrovních zprávách mi Hallström přestal dělat radost. Doby Gilbertů Grapeů a Homerů Wellsů jsou pravděpodobně nenávratně pryč, ale že se přes Skandál a Hachiko dostanu až takhle sterilní krávovině, to jsem nečekal. Kdyby nebylo toho konce před obchodem, asi bych dal zaokrouhlené tři hvězdy, takhle jsem měl sto chutí sebrat i tu druhou.
Lov na exmanželku (2010)
Tohle je možná přesně film pro přestárlou Aniston, ale Butler by se měl víc zamyslet. Sympatických svaloušů jako on zas tolik není a když romantická komedie, tak radši zpátky ke Katherine Heigl.
Sbal holku a vypadni (2009)
Tohle je spíš fan tvorba než regulérní produkce. Scénář je totální úlet a bohužel ve výsledku ne tak vtipný, jak se asi očekávalo. Nicméně už jen kvůli tomu, co zde předvádí Dan O´Neill to za pozornost stojí. Vyměnit produkční tým, režiséra, scénáristu a střihače, přisypat nějaké to mega a světe těš se.
Archer (2009) (seriál)
Takhle by dopadl Bond, kdyby se přestal krotit s martini.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Levyho by měli zastřelit, pak už možná další a dementnější díly, které od čtvrtého dílu nemají s původní sérií nic společného, nevzniknou.
Oppai barê (2009)
Příjemné japonské překvapení a facka všem teen americkým komediím.Haruka Ayase je naprosté zlatíčko.