Recenzie (96)
Pěst legendy (1994)
Bombaastická akce s přijatelnou dějovou výplní. Škoda že už Jet neomládne, něco takového bych si nechal znovu nechal líbit. Zatloukání hřebíků holou dlaní je skoro stejně tak cool jako van Dammeův "dotek smrti" z Krvavého sportu.
JCVD (2008)
Splnil se mi sen, Jean-Claude van Damme natočil skvělý film! Tentokrát nemusím k hodnocení připočítávat nostagické 2 hvězdy.
Kuriér 3 (2008)
Ona už dvojka byla vrcholem demence, ale Leterrier alespoň v akčních scénách zachraňoval co se dalo. Megaton nezvládl zhola nic a ve střižně pohřbil veškerý kurýrovský potenciál. Statham je sice vysekanější než kdy předtím, ale jeho Frank vyměkl a trávil romantickou chvilku pod hvězdami... na to říkám:"What the fu*k?!" Jestli bude ještě nějaký další Kurýr, tak doufám že krom Stathama se vrátí minimálně Leterrier, Raffaelli nebo dostane šanci Morel.
Somtum (2008)
Hulk na thajský způsob.
96 hodín (2008)
Ve srovnání s třetím Kurýrem opravdový masterpiece, takže zvedám na 4 hvězdičky a držím Neesonovi palce, aby neskončil jako chudák Frank.
Disaster Movie (2008)
To i chudák Ed Wood se otáčí v hrobě...
Nunui yeowang (2006) (seriál)
Pochybuji, že ještě někdy u seriálu strávím tak krásných 16 hodin, jako v případě Snow queen.
Moje bláznivé dievča (2008)
Remake sice naprosto zbytečný, ale ne tak špatný, jak bych čekal, nebo si dokonce přál. Dvojice Bradford / Elisha Cuthbert je vcelku milá.
Ima, ai ni jukimasu (2004)
Takhle smutně krásný film jsem dlouho neviděl...
Temný rytier (2008)
Ani přes veškerá hodnocení jsem nevěřil, přesto... perfektní. Joker je geniálně napsán a stylově a neméně geniálně zahrán!