Recenzie (15)
Cool Girl! (2023)
No tak to me p*ser na holy zada, jakozto diabetik (DM1) se tesim, az me na ulici nekdo bude zachranovat inzulinem, skvelej napad, jak nekoho zabit!!!
Archiv (2020)
Waaaa, tenhle plot twist jsem necekal, good one! 4.2/5
Všetko, všade, naraz (2022)
Uzasnej bizar o podstatach sveta, ne-li vesmiru <3 ! 9/10
Klan Gucci (2021)
Historicky velice nepresne ... zpracovani a interpretace ~fajn 6/10.
Teória veľkého tresku - The Stockholm Syndrome (2019) (epizóda)
Nejlepsi konec serialu, ktery jsem kdy videl, tleskam!
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizóda)
No to byla sr@cka, protahovani kazdyho prdu a v podstate se zase h0vno stalo ... kam se ztratily intriky a 'whaat' momenty, jak si je u GoT pamatuju z predchozich serii ... Jako predposledni dil pekna slabota.
Muž hledá ženu (2015) (seriál)
tanaka tanaka
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
.
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Super! Jen skoda ze tak kratke :/
Rýchlo a zbesilo 8 (2017)
Přesně to, pro co jsem si přišel :) A jako bonus Statham s prckem :)