Recenzie (319)
Císařovna (2022) (seriál)
Ono by to bylo super, ale vzdyt Alzbeta byla tak zajimava, ze neni treba vymyslet neexistujici udalosti a postavy. Stacilo by drzet se vic historie a hned by tech hvezd bylo jednou tolik...
Comeback (2008) (seriál)
na to, že je to český výplod, je to hodně dobré;-))
Constantine (2005)
Charismatický Constantine, co cigaretu z pusy nevytáhne, božský Satan, co se na něj neskutečně těší.... opepřeno bezpohlavním Gabrielem (Gabrielou?:-)). Prostě skvělá podívaná se skvělými triky. Co víc si od takového žánru přát?:-)
Continuum (2012) (seriál)
Po pilotu to vypadá slibně:-)
Čarodejov učeň (2010)
mě to prostě bavilo...:-)
Červená Čiapočka (2011)
dva a půl... ani nevím, co k tomu napsat... bylo to takové podivně rozplizlé:-)
Čierna labuť (2010)
Dechberoucí psycho:-)) Nemám ráda pohled na krvácející nehty, slézající nehty nebo nehty stříhané do masa... trpěla jsem a odvracela zrak, ale i tak to musím hodnotit jako dechberoucí, úžasné a nezapomenutelné... ovšem abych si to pustila znovu, nejdřív budu muset pozapomenout na tu věc ohledně nehtů:-)))
Čo to dievča chce? (2003)
kdyby tam nebyl Colin, bylo by to horší:-) Ale vidět ho v těch kožených gatích... k nezaplacení!:-)
Dawsonov svet (1998) (seriál)
První série se mi líbila... a někdy na začátku druhé jsem to vzdala:-) A to je co říct, vzhledem k tomu, že to letělo v době mé puberty:D
Deadpool (2016)
Slabsi ctyri hvezdy, lepsi tri. To opakovani vtipu uz pak bylo skoro unavny.