Recenzie (1 253)
Skrytá identita (2010)
Celkem dobrá atmosféra, ale ten konec a náboženská tlačenka to totálně zazdili.
Princ a pruďas (2011)
Jako parodie na fantasy filmy dobrý, ale chvílemi vtipnost i děj upadá což je škoda. Naštěstí to vyvažuje výborná Natalie P. na kterou se pořád dobře kouká. ;-)
Ali G Indahouse (2002)
Celkem prča, dobrý vtípky a pěkný baby, co si víc u oddychovky přát.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Pecka, fakt jsem se královsky bavil. Děj je sice poměrně jednoduchej a předvídatelnej, ale člověk se úplně těší jak se to zase zvrhne.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Tak nám k pěkným kárám přidali i celkem obstojný děj, spoustu triků a je to na výsledku pekelně znát. Díky otevřenému konci se těším na případné další pokračování i s Michelle Rodriguezovou.
Něco jako komedie (2010)
Celkem obyčejný film, moc vtipný to nebylo, ale díky rajcovní Emmě Roberts se na to dalo koukat.
Dilema (2011)
Tuctová komedie která ničím nepřekvapí. Jennifer Connely je pořád ještě celkem kočka, na to že jí je přes 40 let.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Podobně slabý díl jako trojka, moc postav, divný děj, chybí humor z prvních dílů.
Arthur: Ťažký život milionára (2011)
Celkem tuctový film, ale pár vychytávek co pobaví tam bylo. (Batmobil, Mystery Machine ...)
Irská odplata (2009)
Celkem dobrá neokoukaná zápletka, ale nic moc výběr herců, přišli mě dost nesympatický a celému filmu chyběla šťáva a víc černého humoru.