Obľúbené filmy (10)
Pravdivá romanca (1993)
Tak tohle je můj zamilovaný film, opravdová romantika, skvělej začátek, prostředek i konec filmu. Vždycky mě svým spůsobem dojme. Nechápu jak stejnej režisér mohl natočit Top Gun ! ;-(
Posledný ostáva (1996)
Vynikající gangsterka, se skvělou atmosférou, tenhle film mě opravdu bavil od začátku do konce. Brucemu ta role sedla perfektně.
Samotári (2000)
Montana (1998)
Tenhle film mě fakt upoutal na gauč. Výborná gangsterka.
Leon (1994)
Nech žijú duchovia! (1977)
Tak tohle je jeden z mých nejoblíbenějších "dětských" filmů. Má velice nadčasový hudební doprovod, ale co oceňuju nejvíc, je to nejlepší český trikový film vůbec ! Scény s trpaslíkama a s hradem naprosto věrohodné, dodnes nepřekonané.
Zabijaci (1995)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Banderas i Stallone hrajou výborně a ten konec mě napoprvé fakt dostal.
Gauneri (1992)
Tak tohle mě dostalo. Skvělé dialogy, výborná atmosféra, obsazení ... Přitom to až tak akční není, ale jak se říká v jednoduchosti je síla. Jo a výborně zahrál můj oblíbenec Mr. Pink Steve Buscemi.