Recenzie (1 253)
Bláznivá mise (1982)
Výborný mix komedie a akčního filmu po asijsku. Kojak je něco jako Hong-Kongský růžový panter. ;-)
Karate Kid (1984)
Tahle série mě nikdy moc nebrala.
Takmer smrtonosná pasca (2001)
Celkem fajn komedie s lehce infantilním humorem který nemusí sedět každému.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Je to výborný: vtipný, originální a má to koule.
Jack Hunter: Kliatba Achnatonovej hrobky (2008) (TV film)
Tenhle žánr mám celkem rád, a ač jsem se snažil být shovívavý, tak nic moc výběr herců, velmi děravý scénář a chabá výprava mě nutí hodnotit film tak jak hodnotím.
Návrh (2009)
Tak tahle komedie ač má velmi jednoduchý až klišovitý děj a hlavně konec, mě celkem dostala. Sandře to opět moc slušelo, navíc byla v jedné scéně poměrně odhalená což u ní nebývá zvykem. I Ryan Reynolds je sympaťák a jako dvojka nebyli špatný.
Mentalista (2008) (seriál)
Celkem nesympatický seriál, který mě ničím nezaujal.
Sex 100+1 (2007)
Vysloveně komedie to není, ale má to celkem dobrý scénář a Winona i jiné dámy maj celkem šmrnc a dá se na to celkem v pohodě koukat.
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Brutální, zběsilý a zatraceně zábavný pokračování prvního dílu. To se moc často nestává, doufám že bude i další díl.
Mladí, nezadaní a naštvaní (2006)
Úplný odpad to není, ale ztráta času ano. Film nemá spád, je děsně ukecaný, hlavní postavy jsou velmi nesympatické a konec je divnej. Každopádně bych to rozhodně nezařadil do škatulky komedie, páč se tam není čemu smát.