Recenzie (56)
Sám život (2018)
Problem tohto filmu je, ze to je 90% cista depresia. Ak ti to hodi nieco ppekne tak ti to zabije depresiu. Herecke vykony dobre, rezia ok, hudba ok, scenar nie je tupy, ale .. este aj to zaverecne mudro vyznie depresivne. Ked sa na tym zamyslam, tak do tohto filmu, ze vraj s pozitovnym posolstvom, narvali tolko depresivnych situacii , ze moja hlavna otazka je .. preco ?
Ted Lasso (2020) (seriál)
3tia seria je ......!!! spoiler!!! ...rozlucka. Ale prve 2 serie. To je to co kazdy clovek potrebuje. Ne/dokonale dobro... fantasticky serial o obycajnej veci .. žime ;) Este raz clovek co cita dnesne spravy , a potom si pozrie tento serial, je ako ked sa clovek umyselne spali na slnku a potom sa natrie vychladenym patheolom a ak je pivar , tak si da jedno vychladene ;)
Kráľovstvo (2007)
Zivo natocene. Silne posledne dve 2minuty. Dobra vec.
Kámoši až na dno lahve (2013)
Toto je pocin ktory , vam asi nic nehovori, alebo trocha nieco ... alebo vam sadne kazdou minutou. Asi aj zalezi na zivotnych skusenostiach a ich prezivani. Ale za mna skoro dokonale. Ale som jednym z mala :)
Mandalorián - Season 2 (2020) (séria)
Objavi sa Luke vsetci hazdu 5* ako tinedzerky na Elvisa Presley-ho :/
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Silna vec. Act 1 a 2 vysoka kvalita az v trojke trocha zvolnime, aby aj hraci LoL mali svoj "action time" , ale potom pride zaver ktory vystreli Act 3 a aj cely Arcane tam kam patri ..na vrchol. Ozaj palec "nahoru"
WandaVision (2021) (seriál)
Sabrina mlada carodejnica ,len odmarvela ..rovnako kvalitna len to je od Marvela a stalo to 100+ mega. O to horsie :/
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Bud to neznasas alebo milujes. Za mmna to druhe. Az na par chyb, vynikajuce a Jason ako stvoreny na tuto rolu !
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Gunn ma nepresvedcil s Star Guardians .. ale toto bola pecka. Pravda prve 2/3 boli "bozi" ..posledna "1/3" bola len dobraa ,,,ale celkovo .. super !!! Jedine co ma "sere" (hneva ;) je .....Spoiler .... Flag(a mozno aj Boomerang :) ..nech prezije do "trojky" ....a..."shut up and take my money" ;)
WandaVision - Nechaj ten ovládač (2021) (epizóda)
NO pokracuje to v kvalite 1veho dielu. Ako nie zle na marvel youtube video klip , ale na prvy serial na urovni filmov je to uplne mimo ( uplne ine ocakvania)