Lindenstraße - Das 29. Jahr - 2013/2014 (2013) (séria)
Tvorcovia:
Hans W. GeißendörferRéžia:
Kerstin KrauseScenár:
Michael MeisheitKamera:
Krzysztof HampelHrajú:
Andrea Spatzek, Claus Vinçon, Ludwig Haas, Gunnar Solka, Sybille Waury, Joachim Hermann Luger, Cosima Viola, Daniela Bette, Jo Bolling, Irene Fischer, Knut Hinz, Marie-Luise Marjan, Sontje Peplow (viac)Hrajú
Andrea Spatzek
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Zámocký hotel Orth (1996) (seriál)
Claus Vinçon
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Ludwig Haas
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
O zvířatech a lidech (1994) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Gunnar Solka
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
SOKO München (1978) (seriál)
Sybille Waury
Západné Nemecko
Joachim Hermann Luger
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správná šestka (1993) (seriál)
Kriminálka Kolín (2003) (seriál)
Cosima Viola
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Post mortem (2007) (seriál)
Daniela Bette
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
Jo Bolling
Nemecká ríša
Irene Fischer
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Knut Hinz
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Dedičstvo Guldenburgovcov (1987) (seriál)
Marie-Luise Marjan
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Berlin Alexanderplatz (1980) (seriál)
Jim Knopf (2000) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Sontje Peplow
Západné Nemecko
Ben Rademacher
Najlepšie seriály:
Sebastian Fitzek: Terapie (2023) (seriál)
Gute Zeiten, schlechte Zeiten (1992) (seriál)
Rosamunde Pilcher (1993) (seriál)
Valentin Schreyer
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Big Ben (1996) (seriál)
Amorn Surangkanjanajai
Thajsko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Georg Uecker
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál) - herec, a.z.
Giselle Vesco
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Láska pri fjorde (2010) (seriál)
Prípad pre dvoch (1981) (seriál)