Onmjó taisenki
Japonsko,
2005, 23 min
Réžia:
Masakazu HišidaScenár:
Tacuto HigučiKamera:
Takashi SuehiroHudba:
Júko FukušimaHrajú:
Džun Fukujama, Sajaka Aida, Mamiko Noto, Risa Hajamizu, Hisafumi Oda, Kenta Mijake, Jukana, Takahiro Mizušima, Akemi Kanda, Kacujuki Koniši, Takuma Takewaka, Tomohiro Cuboi, Anri Kacu, Makiko ÓmotoHrajú
Džun Fukujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Sajaka Aida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Risa Hajamizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hellsing (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Hisafumi Oda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kenta Mijake
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Jukana
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Takahiro Mizušima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Akemi Kanda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Baccano! (2007) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Elfen Lied (2004) (seriál)
Kacujuki Koniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Takuma Takewaka
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Tomohiro Cuboi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Anri Kacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Makiko Ómoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)