Reklama

Reklama

Neskoro večer: Talkshow Petra Marcina

(relácia)
Talk-show
Slovensko, 2014, 266x (44 - 73) min

Účinkujú:

Peter Marcin (moderátor), Jozef Vajda, Martin Hindy, Soňa Pernecká, Miroslav Holec, Tomáš Redey, Martin Breznický, Tomáš Redey ml., Viktor Šuchter (viac)
(ďalšie profesie)

Obsahy(1)

Talkshow Petra Marcina na aktuálne témy  -  zábavne, atraktívne, netradične. (STV)

Recenzie (49)

tron 

všetky recenzie používateľa

V októbri 2017 som sa zúčastnil aj s pani manželkou nakrúcania v Starej Turej, s ktorou je Peter Marcin mimochodom pomerne úzko spojený, hoci sa o tom možno oficiálne príliš nevie (ale nebudem spoilerovať). Má povedzme „jednoduchší“ štýl humoru, ale koľkokrát mi je na nič sa nehrajúci „prízemnejší“ humor bližší (a zábavnejší), než sofistikovaný od Jana Krausa, kedy je v sále hrobové ticho, ale hlavne, že to bolo hlboko intelektuálske. Marcin je sebavedomý a naživo pomerne sympatický profesionál, ktorý vie, čo robí, vie živo spolupracovať s publikom (čo by za to niektorí iní moderátori dali), nebojí sa improvizovať a vie z nečakaného maléru (zabudnutý text, pokazený mikrofón...) urobiť fór (a aj za to by mnohí jeho neschopnejší kolegovia veľa dali, aby to vedeli robiť ako on). Neskoro večer je tradičný formát, kedy si známy a výrazný moderátor so svojským zmyslom pre humor do štúdia pozýva známych i menej známych hostí, kecá s nimi a má to byť vtipné (a dosť často aj je). K tomu nesmie chýbať početné živé publikum a kapela priamo na pódium. ()

peiton 

všetky recenzie používateľa

Peter Marcin chcel mať talk-show,ale zabudol na dosť dôležitú a nosnú vec akou je správne moderovať takýto druh zábavy.Budem prísna ked napíšem,že mu to v kresle vodcu neladí tak ako by malo a hostia všetko odmakajú aj za neho.Dobrou správou je všetko ostatné a síce,výber hostí - dávajú si obzvlášť záležať,kulisy sú útulné a ja som spokojná.Už bolo na čase. ()

Reklama

SOLOM. 

všetky recenzie používateľa

Tento pořad jsem viděl jen párkrát, ale nepřišlo mi to zas až tak špatné, abych tomu musel házet ODPAD. Přiznám se, že takový díl s Izerem a jeho vtipy jsem si pustil na youtube hned několikrát. Samozřejmě je to i zde stejné, jako u podobně laděných pořadů – hodně záleží na výběru pozvaných lidí (osobností), podle toho se to všechno odvíjí. Peter Marcin mi ale jako moderátor zas až tak špatný, jak někteří tvrdí – nepřišel. ()

janesX 

všetky recenzie používateľa

Nechcem zkritizovať moderátora, poviem to radšej takto, že Peter Marcin by sa mi hodil skôr do filmu, ako do talkshow. Nedá mi neporovnať to s Všechnopárty: je úplne jedno, koho si do štúdia pozvete, všetko je na moderátorovi a na Karla Šípa naozaj nemá v týchto vodách nikto, on chodí na hostí perfektne pripravený a vie čo a kedy sa ich opýtať a aj ako na odpovede zareagovať. Oba programy bežia teraz v podobnom čase, no zatiaľ čo tento obchádzam, na ten druhý sa teším. Prečo? No to sa práve tiež pýtam. Prečo by to raz nemohlo byť opačne? No nemohlo. Aspoň doteraz nie a už ani neverím, že v krátkej budúcnosti. To by sa najprv Marcin musel niečo priučiť od skúsenejšieho a mám aj pochybnosti, že by to v jeho prípade pomohlo. A už vôbec tomu nepomôžu tie, poväčšine trápne vystúpenia hostí, aby ukázali čo dokážu (aj keď to čo dokážu dobre vieme a nemusia nám to teda až takto dokazovať), či za každú cenu spievanie "nasilu"  medzi rozhovormi a všeliaké džingle a t.ď. Myslím že aj to relácii škodí a v plnej paráde tu platí, že MENEJ JE NIEKEDY VIAC. 22,5%. ()

yntelygent odpad!

všetky recenzie používateľa

odporucam slovenskym producentom,aby si pozreli nieco v ceskej televizii....to len , aby boli vlastne v obraze ze co to vlastne ta talk show je,ako to ma vyzerat atd....podla mna , keby to vedeli,tak by nemohli stvorit takyto humus....moderator P.Marcin to uz len dorazil....ked si pomyslim,ze to moze pozerat niekto co pozna podobne programy z Ciech v podani Karla Sipa alebo Jana Krausa tak sa musi smiat na tej trapnosti....a to ani spominane ceske formaty nie su original cesky vynalez,ale oproti tomuto slovenskemu su uplne iny level.... ()

Galéria (23)

Reklama

Reklama