Reklama

Reklama

Max Lambert, bývalý šéf lupičské bandy, si odpykává dvacetiletý trest. Před zatčením zakopal u kostela nedaleko Říma několik milionů ve zlatě, „výdělek“ ze své poslední akce. Se svým spoluvězněm Pierrem Bizetem připraví plán útěku a v převleku za duchovní se snaží odletět do Říma, kam zrovna v této době směřují církevní hodnostáři z celého světa. Takže dvě sutany navíc se mezi nimi lehce ztratí! Jenže uprostřed poklidného letu se objeví únosci, kteří nutí pilota obrátit letadlo na Tanger. Ale to zdaleka není ještě to nejhorší, co je na cestě za svobodou a penězi čeká. Jedinečná dvojice GabinBrialy, výborné dialogy a situace v komedii, která nestárne. (Česká televize)

(viac)

Videá (1)

TV spot

Recenzie (199)

Padme_Anakin 

všetky recenzie používateľa

Kouzelná věcička, která mě pohladila na duši.. Vše mi tu ladilo a dohromady nádherně pasovalo, parádní scénář se skvělým zakončením, Jean Gabin a Jean-Claude Brialy báječní a vůbec celkově se jedná o zdařilou kriminální komedii, vtipnou, milou, ve svižném tempu odsýpající, s příjemným hudebním podmazem.. U mě spokojenost a úsměv na rtu.. ()

dyfur 

všetky recenzie používateľa

J.G. sa ozaj dôstojne rozlúčil so svojou filmovou kariérou-čo sa málokomu podarí...výborný scenár,režia,herecké výkony-všetkých...záver nebol až tak prekvapivý,lebo -tak ako som si to predstavoval ja,že by malo dopadnúť-tak to skončiť podľa scenáristov-nemohlo-zrejme z výchovného dôvodu..... vynikajúci film - i český dabing starej školy -super. ()

Reklama

classic 

všetky recenzie používateľa

In nomine Patris et Filii et Spiritus sancti. Amen. • Úplne posledný titul: Jeana Gabina, teraz teda iba snáď naprosto úprimne i podotknem: „Skrátka; myslel som si, že sa totižto bude niesť v celkom opačnom duchu, i keď zase na druhej strane zrovna povedzme, že akýsi »kriminálny podtón«, ostal znovu zachovaným, alebo by som dokonca danú situáciu ešte podtrhol i v tom zmysle, že Giraultov počin neustále «klamal telom», pretože úvodná línia udalostí mala jasne nastavenú hlavnú myšlienku, ktorú sa následne podarilo i [zdarne] [z]realizovať, pričom práve odvtedy som sa naladil na vskutku rozdielny vývoj prichádzajúcich situácií, čo sa akosi napokon vôbec ale nepotvrdilo, kedy podľa mňa scenáristi odviedli poriadny kus poctivej roboty, nakoľko ma dokázali naozaj úspešne zmiasť • A zároveň možno to je i hlavný kameň úrazu, za ktorý paradoxne môže jedine iba scenár! • Ústrední protagonisti, v tomto prípade dvaja recidivisti: Max Lambert v podaní Jeanom Gabinom a Pierre Bizet v podaní Jeanom-Claudeom Brialym; sprvoti nielenže pomerne dosť podivuhodným spôsobom ubzikli z centrálnej väznice v Melune, ale súčasne sa k tomu i neskoršie prezliekli za akýchsi »cirkevných hodnostárov«, čo už u mňa mimochodom; začínalo pomaličky, ale isto, vzbudzovať určité rozpaky, no budiž, malo to svoju opodstatnenú logiku, vďaka ktorej potom pôsobili celkovo nenápadne, alias [i-n-k-o-g-n-i-t-o]. • Tentoraz mi najviac prekážal len samotný spôsob ich úteku, ktorý na mňa zapôsobil príliš nevierohodne [automaticky kvôli tomu strhnem jednu *], za to ale ďalší postup prechodu z miesta A na miesto B [respektíve ešte aj niečo medzi tým], bol už rozhodne oveľa viacej zaujímavejším, i keď sa postupne taktiež stával i stereotypnejším v rámci celku, čo rovnako zrejme prežívali i »vedľajšie postavy«, začínajúce pociťovať určitú únavu. • Jednoducho povedané: ústredné charaktery potrebovali prekonať danú vzdialenosť medzi týmito dvomi ["tromi"] bodmi, keď ako naschvál sa im začali hádzať polená pod kolená. • Nie, nesúhlasím so všetkými danými postupmi tak, ako mi boli zaradom [od]prezentované, s ktorými sa nedokážem plne stotožniť! • To čo malo vyzerať akože interesantne, tak to začínalo čoraz viac strácať [dejovú] energiu, stručne ozrejmené v tom význame, že dianie sa zaseklo [na]mieste. • I napriek tomu sa tento úctyhodný: m o n s t r é   s a c r é, v žiadnom prípade nemusel vonkoncom za nič hanbiť, veď predsa svojou priamou účasťou P R I S P E L do neúrekom kinematografických zárezov, aké si budem navždy pamätať. ()

Madsbender 

všetky recenzie používateľa

Starý lupič s priateľom utečie z väzenia, a v prevleku za kňazov sa snaží dostať na miesto, kde kedysi ukryl svoj posledný lup. Po jeho stopách sa však vydáva inšpektor, ktorý ho osobne zatvoril do chládku, a aby to nebolo málo, lietadlo, ktorým väzni letia priamo do Ríma, obsadia únoscovia a odklonia ho do Tangeru... Výborná komédia s tradičným Gabinom a Brialym. K tomu skvelá hudba, kopec hlášok a záver, z ktorého by nejeden dostal infarkt :D 85% ()

ilemas 

všetky recenzie používateľa

Vidět to dnes poprvé, tak bych hodnotil i odpad. Na filmu už je hodně vidět stáří a naivitu, pár skvělých hlášek je na komedii málo. Gabin je sice opět výborný, ale film působí dnes už jaksi vyčpěle a dost trapně. Před lety, když v tv nic kloudného nebylo a vysílaly se samé komunistické braky to byla vítaná komedie, dnes by bylo hodnocení úplně někde jinde. I tak po včerejším vysílání v tv se tak vysokému hodnocení divím. ()

Galéria (18)

Zaujímavosti (11)

  • Závěrečná scéna během titulků je natočena na náměstí Piazza Navona. (classic)
  • Po pristáti lietadla, v čase 01:00:11 (keď sa k lietadlu približujú schodíky) a aj neskôr, je vidieť, ako sú už pod kolesami podvozka špalky, aby sa nepohlo. (Van_der_Ovec)
  • Boeing 747 ve filmu je registrován pod F-BPVA, jedná se o první dodaný Boeing v roce 1970 Air France. Pro potřeby filmu je maskován jako Air Italia. (sator)

Reklama

Reklama