Scenár:
Tomoko JošizawaHudba:
Ken'ičiró SuehiroObsahy(1)
Od roku 2004 funguje speciálně vyškolený zdravotnický tým, zkráceně DMAT, který je vysílán na místa různých neštěstí. Jakumo Hibiki býval doktorem na pohotovosti, ale kvůli jisté události, během které jeho sestra Haruko upadla do kóma, pracuje jen jako všeobecný lékař, který pomáhá lidem s bolavými zády či rýmou. Jednoho dne si ho ovšem k sobě do kanceláře povolá sám ředitel nemocnice Isesaki a přidělí ho právě do týmu DMAT. Jakumo se nejprve tomuto nápadu vzpírá, ale nakonec zjišťuje, že tenhle tým by pro něj mohlo být to pravé, i přes všechna bolestná rozhodnutí, která musí udělat. (Zíza)
(viac)Hrajú
Miori Takimoto
Najlepšie seriály:
GTO: the Great Teacher Onizuka (2012) (seriál)
Ikemen desu ne (2011) (seriál)
Mikako Ičikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Samurai hai sukûru (2009) (seriál)
Ai Kató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Unubore Deka (2010) (seriál)
Júja Takaki
Najlepšie seriály:
Gokusen 3 (2008) (seriál)
Džun Kunimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nahý režisér (2019) (seriál)
Džiró Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hero (2001) (seriál)
Tanburingu (2010) (seriál)
Densha otoko (2005) (seriál)
Satoru Macuo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Densha otoko (2005) (seriál)
Jumi Asó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tennó no rjóriban (2015) (seriál)
Jin (2009) (seriál)
Jin 2 (2011) (seriál)
Kimito Totani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gokusen 3 (2008) (seriál)
Ósama Game: The Animation (2017) (seriál)
Kazue Cunogae
Japonsko
Džun Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Orenji deizu (2004) (seriál)
Madžo saiban (2009) (seriál)
Unubore Deka (2010) (seriál)
Rai Takahaši
Japonsko
Acuši Arai
Japonsko
Rei Okamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tanburingu (2010) (seriál)
Uroborosu: Kono ai koso, seigi (2015) (seriál)
Šunsuke Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Zettai kareši (2008) (seriál)
Summer Nude (2013) (seriál)
David Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hana jori dango (2005) (seriál)
Mr. Brain (2009) (seriál)
Doragon-zakura (2005) (seriál)
Eri Tokunaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bloody Monday (2008) (seriál)
Buraddi mandei 2 (2010) (seriál)
Akira Hamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mr. Brain (2009) (seriál)
Bloody Monday (2008) (seriál)
Madžo saiban (2009) (seriál)
Tomijuki Kunihiro
Japonsko
Najlepšie seriály:
Rjúsei no kizuna (2008) (seriál)