Tvorcovia:
Laeta KalogridisHrajú:
Martha Higareda, Joel Kinnaman, James Purefoy, Stephanie Cleough, Ato Essandoh, Byron Mann, Andre Tricoteux, Matt Frewer, Renée Elise Goldsberry (viac)VOD (1)
Série(2) / Epizódy(18)
Obsahy(2)
Po 250 letech strávených v hibernaci je oživený vězeň, který si může vydobýt svobodu jediným způsobem: musí zjistit, kdo je vrah. (Netflix)
Recenzie používateľa tomik99 k tomuto seriálu (10)
Z minulosti (2018) (S01E01)
Zajímavý koncept, zajímavá myšlenka a zajímavý svět budoucnosti. To vše nám přináší první epizoda se skvělým Joelem Kinnamanem. Zápletka zatím vypadá dost tuctově, ale pokud se to dobře podloží, může z toho být zajímavé sci-fi. ()
Padlý anděl (2018) (S01E02)
Sice mi prostředí náramně připomíná slabší odvar Cyber Punku, ale z příběhu zatím unešený moc nejsem. V tuto chvíli až moc tuctové. ()
Na opuštěném místě (2018) (S01E03)
Tak ani tento díl mě neočaroval a zápletka se mi zkrátka nelíbí. Pilot samozřejmě ukázal svět ve velkém, teď už jsme klasicky v menších kulisách, kde budoucnost nemůže až tak vyniknout. Vyšetřování vraždy je zatím jedna velká nuda. ()
Síla zla (2018) (S01E04)
Docela natahované, mučení v mysli mě moc nebavilo. Flashbacky za mě docela zbytečné. Mám stále problém se nějak napojit na Takeshiho, který je pro mě vlastně jen "cool vypadajícím chlápkem". Závěr dílu možná ale slibuje zlepšení a definitivní změnu směru. ()
Nepravý muž (2018) (S01E05)
Ale jo, lze pociťovat určité zlepšení, především za to může sexy Ortega, která posledních pár epizod nakopla. I tak mi to ale přijde místy zmatečné a až moc nahodilé. ()
Muž s mou tváří (2018) (S01E06)
Tenhle díl mě utvrdil v tom, že to má sice feeling ze Cyberpunku a jiných (lepších) sci-fi, ale to je tak vše. Nápadů na dobré sci-fi je tam hned několik, ať už vlastních či vykradených. Ale prostředí někdy nestačí. Ten děj je fakt slabota i po šesti dílech. Nějak se prokousám první řadou a pak končím. Nedává to hlavu, ani patu. ()
Nora Inu (2018) (S01E07)
Nečekal jsem to tak špatné, jak hrozné to vlastně je. Flasbhack dle mého názoru naprosto o ničem. Tento seriál mrhá jedním potenciálem za druhým. Stala se z toho taková nudná šeď, že bohužel jinak hodnotit nelze. ()
V osidlech noci (2018) (S01E08)
Rozhodně znatelné zlepšení oproti předchozím dílům. Samotné odhalení "zločinu" mě bavilo, nicméně se nemohu ubránit pocitu, že mi v mezičase chybí asi pět epizod, jak k tomu Kovacs došel. Přišlo mi, že se celou dobu řeší zcela jiné věci než případ samotný. A najednou tu máme osmou epizodu a rozhřešení celé situace bez nějakého vysvětlení a ukázání na viníka. Trošku podivné. ()
Běsnění v nebi (2018) (S01E09)
Začátek sliboval poměrně dobrý náznak finále, ale pak to klasicky sklouzlo k obrovské nudě. Zápletka je opravdu velice slaboučká a na úrovni pětiletého kluka. Tento seriál je obrovské zklamání. Ještě můžeme být rádi za celkem fajn herecké obsazení, které se vehementně snaží. Ale ten scénář je otřesný. ()
Zabijáci (2018) (S01E10)
Finále už mě nemělo čím překvapit. Zaplaťpánbůh že už je konec. Potenciál to mělo, pěkné cyberpunkové prostředí, slušné herecké výkony, ale ten scénář je na odstřel. Vůbec mě to nevtáhlo, šíleně slabá zápletka, která nikam nevedla. Vztah bratra a sestry mě vůbec nebral. Zachraňovala to krásná Ortega a samozřejmě charismatický Takeshi, zbytek postav byl opravdu hnůj. Dějově prázdný obal, který se stejně rychle vymění jako lidská pouzdra v seriálu. ()