Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
Penny Dreadful (2014)
Půjčovna masa (2018)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
První části jsou parádní a postupně to bohužel upadá.
Slizoun Pete (2015)
Con (oblíbené slovo scénáristů) seriál, ve kterém souběžně probíhá několik podvodů zároveň, stále víc se zamotává děj a dodává nám atmosféru ve stylu Breaking Bad. Giovanni Ribisi je perfektní Pete a sneaky k němu rozhodně sedí. Přesně to je asi důvod, proč mě seriál tak chytl. Hlavní "antihrdina", skill na max v pickpocketu, mind games a lhaní využívá svoje schopnosti skoro v každé scéně a vždy přijde s něčím novým.
V zajatí kúziel (2015)
Sleduji od první série a The Magicians jsou pro mě srdcovka.
Strážca poriadku (2010)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Volejte Saulovi (2015)
Homeland - Zradca (2011)
Propletený seriál, který vás nutí hltat díl po dílu díky tomu, že nás pořád nechává na pochybách. Všechno na seriálu do sebe krásně zapadá a nemam absolutně žádné výhrady... Claire Danes v serálu naprosto září! Trochu lituju Brodyho děti.. Oni vlastně nedělají v seriálu nic jinýho, než domácí úkoly..