Posledné recenzie (1 229)
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Vlastn2 ani nevím proč nedat plnou palbu. Do seriálu vybrali hezké prostředí - až se mi z toho chce jet na výlet a nádherné herečky. Vtipem to tam jen srší a velmi dobře zahrané. Možná mi trošku vadí slovenština, teda ne jako jazyk, ale jak se slováci snaží mluvit česky. No na druhou serii se určitě podívám
Odcizení (2024)
Asi se shodnem že se vyplatí na film podívat kvuli překrásné přírodě. Zbytek je sice hezkým vchodem do života Laponců o kterým se nám může jen zdát, ale jinak film je dlouhý a nudný. Opravdu za zmínku stojí pouze jejich život, který se sice podobá našemu "nejsou to domorodci", ale také je velmi vzdálený. Asi jako dokument bych to bral, ale jako Drama / Thriller? to teda opravdu ne.
Láska přes zeď (2024)
Tentokrát mi netflix nabídl klasickou romanťárnu 100x ohranou a nereálnou, ale s výborným nápadem. Já své sousedy sotva znám...vlastně je ani nepoznám i když mě na chodbě zdraví, natož abych si s nimi pokecal přes zeď. Tady těm to docela funguje i když je to na žalobu stavebního úřadu. Hodnotím spíše klatně přes to, že je to tak půl na půl, hlavně kvuli krásné Atianě, která až neskutečně připomíná Kaley Cuoco (BBT kdyby to někoho nenapadlo)
Posledný denníček (15)
projekce - Equalizer
Milý deníčku, dnes jsem byl na projekci a prostě ti to musím říct. Příjdu do kina a čekám až si kamarád koupí nutný popcorn, ano slyšíš správně kukuřici v nezdravém stavu a pak tam přišla. Blondýnka, tak 165cm, modré džíny, určitě krásný úsměv, ale ten zadek deníčku, ten zadek. Přemýšlím kolik na to musela udělat dřepů....jo a Equalizer? božíííí