Petite pri Júši
Japonsko,
2003, 25 min
Tvorcovia:
Takami AkaiScenár:
Jasunori JamadaKamera:
Takeši AokiHudba:
Seikó NagaokaHrajú:
Maria Jamamoto, Jukari Fukui, Juki Macuoka, Ajako Kawasumi, Fumiko Orikasa, Tomohiro Nišimura, Čiaki Maeda, Tomo Saeki, Kikuko Inoue, Kódži Išii, Rumiko Ukai, Akio Ócuka, Iemasa KajumiHrajú
Maria Jamamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Elfen Lied (2004) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
School Rumble (2004) (seriál)
Jukari Fukui
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kareši kanodžo no džidžó (1998) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Strawberry Panic (2006) (seriál)
Juki Macuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fumiko Orikasa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Tomohiro Nišimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Čiaki Maeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Tomo Saeki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ima, soko ni iru boku (1999) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Abenobaši mahó šótengai (2002) (seriál)
Kikuko Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kódži Išii
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Rumiko Ukai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Darker than Black: Kuro no keijakuša (2007) (seriál)
Planetes (2003) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Akio Ócuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Iemasa Kajumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál) - herec, rozprávač
Monster (2004) (seriál)