Reklama

Reklama

Avengers 2: Vek Ultrona

  • Česko Avengers: Age of Ultron (viac)
Trailer 3
USA, 2015, 141 min

Pokus miliardára Tonyho Starka oživiť program na udržanie celosvetového mieru sa skončil neúspechom. Navyše jeho tím nechtiac prebudil ničivé sily neznámej umelej inteligencie, ktorá chce vyhladiť nedokonalé ľudstvo z povrchu Zeme, a zrazu je v stávke osud celej planéty. Po zásahu proti zločineckej spoločnosti Hydra a analýze kameňa z Lokiho žezla povstal zlovoľný ničiteľ Ultron a zdá sa, že disponuje takou desivou silou, akej tentoraz nedokážu čeliť ani Avengers. Jeho robotickú armádu riadi geniálna umelá inteligencia, ktorú nedokáže prekonať žiaden živý tvor. Ultron plánuje zničiť svojich protivníkov - tím Avengers, a potom celé ľudstvo, pretože je zúfalo nedokonalé. Ochrancovia Zeme a najväčší superhrdinovia Iron Man (Robert Downey Jr.), Captain America (Chris Evans), Thor (Chris Hemsworth), Hulk (Mark Ruffalo), Black Widow (Scarlett Johanssonová) a Hawkeye (Jeremy Renner) sa musia znova spojiť, aby zachránili svet. Na svojej ceste za spásou ľudstva sa stretnú so starým priateľom, ktorý má novú tvár aj meno Vison (Paul Bettany). Zároveň spoznajú dvoch nových hrdinov s nadľudskými schopnosťami. Dvojičky Wanda Maximoffová, alias Scarlet Witch (Elizabeth Olsenová) a Pietro Maximoff, alias Quicksilver (Aaron Taylor-Johnson) však pracujú pre nepriateľskú spoločnosť Hydra. Osud sveta závisí na nových krehkých spojenectvách s dávnymi priateľmi a novými superhrdinami, ale aj na nečakaných zvratoch osudu. A vyvrcholí veľkolepým filnálnym stretom síl Dobra a Zla. (TV JOJ)

(viac)

Diskusia

BloodyBeast

BloodyBeast (hodnotenie, recenzie)

Pro mě jsou Avengers filmy především dobré jako blockbustery ale jinak je vážně opravdu neberu tak jako jiné naprosto dokonalé komiksové filmy (X-Men,Batman(Nolan),Spider-Man(Raimi)

na príspevok reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Ištván87

řikám že to neplatí u všech filmů, samozřejmě nejdůležitější je scénář a výkony herců....Ronan mě taky zklamal, ale zde naštěstí byl dobrý scénář a hlavní herci....

Echelon1

Echelon1 (hodnotenie, recenzie)

K debate, Loki podľa mňa urobil dosť, takmer dobil NewYork (bol by z neho ale len nakoniec obrys vypálení v stene, tak ako zo zvyšku mesta, keďže tam letela atomovka), Ronan bol v pohode, kebyže nie sú Strážci v žánri aj komédia a takme rzničili planétu, len to pokrstili jednou z najdebilnejších scén v dejnách MCU skrz tanec, Malekith zase takmer pretvoril vesmír, čo chcete viac. :-D Ultrona som si predstavoval inak, ok, vďaka Jarovisovi neodpálil jadrové strely a nakoniec nevládli stroje na ich vrchu by bol on (presný plán ako v Terminátor sérii), skoro dopadol ten jeho "asteroid", len prišiel nám všetkým slabý pretože Cap s ním ide na férovku (so supersilným robotom) a nevyužili jeho možnosti ako počítača, žiadne padanie sietí a lietadiel sa nekoná...Záporáci ako Malekith a pod. mali a majú jednu chybu: dej sa príliš sústreďuje na hrdinov. 

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Loki že nic neudělal ? Loki neni ten typ nepřítelem který by používal svaly, on je manipulátor a stratég, takže "neudělal" fakt neberu 

Ištván87

Ištván87 (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Zase kdyby tohle pravidlo mělo platit, tak skoro všechny MCU filmy, včetně prvních Avengers, stojí za hovňajz. Loki v prvních Avengers prakticky nic neudělal, každou chvíli dostal na prdel, ale i tak je to nejlepší film MCU. Záporák ze Strážců Galaxie je dementní a nevěrohodnej, má bejt prakticky nezničitelnej, ale je jenom strašnej (nejde ani tak o něj, jako o špatný výběr herce), nicméně Strážci Galaxie jsou díky hlavním hrdinům fakt super. Samozřejmě že je důležitý kvalitní záporák, ale jak se u MCU ukazuje, není to nejdůležitější faktor. Kdyby měl Daredevil nejlepšího záporáka pod sluncem, stejně by to byla sračka. Co v mých očích jako jediné škodilo druhému dílu Kapitána Ameriky, to byla moc velká síla záporáků (včetně Buckyho). Moc to natahovalo akční scény. Jako u Hobita. Neporazitelní záporáci a film sračka jak po třešních.

na príspevok reagoval Ratemus, senin

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Ištván87 , senin

ne to ne samozřejmě, ale většinou když je na hovno padouch tak potom je celý film takový slabší...většinou ano, neřikám samozřejmě že je to pravidlem......jj to souhlasím tam to bylo super

na príspevok reagoval Ištván87

senin

senin (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

to pak znamená, že padouch je podle tebe jediná a stěžejní část filmu? Tsss, tak hádám, že každý má právo na svůj názor...

na príspevok reagoval Ratemus

Ištván87

Ištván87 (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

To jo, třeba Dvanáct rozhněvaných mužů. Tam byl ale sakra dobrej záporák. :D Nebo Forrest Gump, tam by to taky bylo bez záporáka divný.

na príspevok reagoval Ratemus

senin

senin (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

"jak se řílá, jak dobrý je padouch tak dobrý je film" wait, todle vážně někdo říká?

Nebylo to spíš: jak je dobrá poleva, tak je dobrý dort"

na príspevok reagoval Ratemus

BloodyBeast

BloodyBeast (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

V podstatě s tebou ve všem souhlasím. Naštěstí já už u prvního Avengera nečekal žádný zázrak a jak už jsem psal zajímal měl jen a pouze Iron Man a Hulk to ostatní jsem nějak moc nevnímal a pro mě je tenhle Avengers asi na stejné úrovni tak jako ten první. Ono mimochodem například ten hrozný scénář u prvního Avengera ho tlačil taky dost dolu zatímco tady záporák.

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Ištván87

jak se řílá, jak dobrý je padouch tak dobrý je film...mě to celé zklamalo právě kvůli Ultronovi kterej měl v první řadě odpojit Avengers ze sítě, zničit Veroniku, ovládnout celý internet a veškerou sít ale neudělal nic, jen blbě kecal a fnukal jak děcko...pro mě rozhodně jeden z nejhorších filmů MCU, Ultron vůbec nic nepředvedl stačil mu i Cap a ten by proti němu neměl mít vůbec šanci

na príspevok reagoval Milky., BloodyBeast, senin

senin

senin (hodnotenie, recenzie)

Ištván87

taky ten "hate" nechápu. Jo jasný, ultron byl sráč, ale hlášky, chemie i vyvážený prostor pro postavy byl na dokonalé úrovni... Boje byly skvělé, za mě scéna s Kapem a Ultronem na náklaďáku a pak eště scéna, v niž Iron, Vision a Thor taví ultrona, totálně awesome... Navíc Elizabeth, na tu bych se mohl dívat pořád...

na príspevok reagoval TommyRiha

BloodyBeast

BloodyBeast (hodnotenie, recenzie)

Ištván87

Jak už jsem psal ostatní postavy jsou mi u zadku :-D takže je mi celkem fuk kolik prostoru tentokrát měli ostatní postavy kromě těch dvou. Já se těšil znovu na Iron Mana a Hulka a to jsem dostal společně ze slušnou akcí a nic víc jsem ani moc nechtěl :-) neberu to vážně tak jako X-Men,Batmana a nebo Spider-Mana (toho od Raimiho)

Ištván87

Ištván87 (hodnotenie, recenzie)

BloodyBeast

A to že tu je temtokrát za hláškaře Hawkeye, to nic, jo? Mně osobně tohle přišlo mnohem vyrovnanější než jednička. Vždyť i Scarlet Witch a Quicksilver se tu objevili prakticky poprvé a měli prostoru víc než dost. Stejně pořád nechápu ten hate kolem tohohle filmu. Není to stokrát lepší než jednička, tudíž je to kravina... :-D To je něco, co asi jen tak nepochopím.

na príspevok reagoval BloodyBeast, senin, Ratemus

BloodyBeast

BloodyBeast (hodnotenie, recenzie)

Iron Man(ovský) Avengers. Veškerou pozornost upoutá stejně tak jako u předešlého Avengers opět Iron Man a Hulk, všechny postavy kolem jsou o dost méně poutavé, osobně mi to nevadilo protože jsem se těšil především na tyhle dva :-) zbytek mě nikdy stejně moc nebral, takže u mě celkem spokojenost.

na príspevok reagoval Ištván87

kRenzik

kRenzik (hodnotenie, recenzie)

Je to tak dvojka je opravdu nic moc. Jedine co se mi na AoU libilo bylo zrozeni Visiona a to je skoda ze ve filmu nenechali tu prodlouzenou verzi jeho zrodu. Predevcirem sem mel chut na Avengers tak sem si pustil jednicku a uz prvnich 15 min mi prislo lepsi nez cela dvojka.

 (hodnotenie, recenzie)

Jednička byla super..todle byla pomalu parodie..

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

senin

tim chci říct že Two days of Ultron je prostě neuvěřitelná volovina, ale chápu že se to někomu líbí, je to jen můj názor takže se nehádám ale chci tím říct že Hishe prostě krásně vypíchnou chyby daného filmu....jsou to rejpálci ale jsou na správném místě a je to docela zábava.....pro mě je prostě Avengers 2 jeden z nejhorších filmů MCU...

na príspevok reagoval Milky.

senin

senin (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

a tím chtěl autor říct co...? Hishe jsou obecně známí svým stupidním a urýpaným humorem. Hned po honest trailer největší rejpálci... BTW: jsem fanoušek a bavilo mě to víc jak WS

na príspevok reagoval Ratemus

Súvisiace novinky

Desátému Rychle a zběsile ujel rozpočet

Desátému Rychle a zběsile ujel rozpočet

18.11.2022

Jako by nestačilo, že desáté Rychle a zběsile muselo vyměnit režiséra Justina Lina (Star Trek: Do neznáma, Rychle a zběsile 5), který nevydržel pracovat po boku egoisty Vina Diesela, za rutinéra… (viac)

Joss Whedon se vrací do televize

Joss Whedon se vrací do televize

15.07.2018

Režisér prvních dvou Avengers Joss Whedon se mezi geeky poprvé proslavil díky seriálu Buffy, přemožitelka upírů. Od té doby měla jeho kariéra jenom vzestupnou tendenci, jenže pak přišlo zklamání řady… (viac)

Toby Kebell půjde po krku Vinu Dieselovi

Toby Kebell půjde po krku Vinu Dieselovi

28.06.2018

Akční komiks Bloodshot s Vinem Dieselem (Rychle a zběsile) v hlavní roli se pomalu přesouvá před kamery a nyní bylo konečně taky oznámeno obsazení hlavního záporáka. Postavu nelítostného Axe,… (viac)

Black Panther velkolepě ovládl kina

Black Panther velkolepě ovládl kina

19.02.2018

Dlouho to vypadalo, že je značka pro blockbuster to nejdůležitější. Teď se však ukazuje, že je (minimálně) stejně důležitá i péče o ní. Kdybyste se před pár lety zeptali, jestli za první víkend utrží… (viac)

Reklama

Reklama