Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sedmnáct let po krvavém řádění brutálního vraha se noční můra vrací. Psychopatické monstrum, které se policii nikdy nepodařilo dopadnout, je brutálnější než legendární Jack Rozparovač a nevyzpytatelnější než aprílové počasí. Po jeho stopách vyráží penzionovaný komisař Moretti, který je tentokrát odhodlán bestii v lidské podobě nenechat uniknout. Motiv, jak se zdá, neexistuje. Je tomu však skutečně tak? (FILMag)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (83)

Astaroth12 

všetky recenzie používateľa

Postavy nesympaticke a naozaj dost tupé.Scénar bol riadne nedomyslený a herci príšerní.Vraždy boli krvavo-efektné.Kamera bola na slušnej úrovni ako u Argenta som zvyknutý.A nemožem zabudnut na Goblinovu hudbu,bola slušná.Film bol rozťahaný a preto stopaž bola príliš dlhá.Zatial najhorší Argentov film,ktorý som videl.Vobec ma nebavil a to už mam z gialla niečo napozerane. ()

d-corso 

všetky recenzie používateľa

Non ho sonno dává po vizuální stránce v mnohých okamžicích vzpomenout na Argentovy majstrštyky ze sedmdesátých a osmdesátých let. Bohužel je ale příběh spíchnutý hodně přežhavenou jehlou a některé logické kiksy jsou nepřehlédnutelné, ba co víc, tlučou do očí silou nebývalou. Škoda. Bylo tu našlápnuto k opravdu velmi kvalitnímu giallu. ()

Reklama

corpsy 

všetky recenzie používateľa

Dario sa na začiatku filmu tak skvelo rozbehol, že nakoniec dobehol len tak tak. Po skvelej, takmer úvodnej scéne vo vlaku, film ide už len na pol plynu a pripomína skôr nemeckú televíznu kriminálku ako ostré talianské giallo. Rovnako aj záver. Ten vyzerá ako vystrihnutý z KOMISÁRA REXA. Ako celok však hodný svojich 3 *. Ale len vďaka spomínanému začiatku. ()

tron 

všetky recenzie používateľa

No vidíte, a to som po skúsenosti s CANNIBAL HOLOCAUST myslel, že taliansky horor pozostáva iba z nadpriemerných hororov. Ale nemá prečo, všade na svete sú slabšie chvíľky. Nie snáď, že by bol Dario Argento babrák (má na konte predsa nádhernú PHENOMENU... lenže aj FANTÓMA OPERY), ale jeho VRAH PRICHÁDZA V NOCI je slabý horor. Je tu priveľa únavných klišé (nefungujúce svetlo, všadeprítomný vrah) a príliš nudná kriminálna rovina. Krv so sexom nezachránia úplne všetko a ani nervy trhajúci vlakový prológ (a liliputánsky motív) neprivolajú 60%. ()

JohnMiller 

všetky recenzie používateľa

Giallo starej školy v staršom,šate z roku 2001. Vďaka nie kvalitnému ripu, s ktorého som to videl, sa mi obraz videl akoby pochádzal zo začiatku sedemdesiatich rokov, vtedy keď Argento nakrúcal svoje najlepšie kúsky ako na bežiacom páse. Nebyť mobilov, počítačov a novších modelov áut možno by ma to aj zmiatlo. Inak v podstate ide o klasické rozprávanie príbehu tohoto talianskeho subžánru. Scenár vystavený na kriminálnom základe s pridaným mysterióznom ktorý sa snaží odhaliť príčiny zabíjania a odhalenie záhadného vraha, ako inak v kožených rukaviciach. Zbožňujem na tom to že vrah má vždy realistické prvky. Ide o psychicky nestabilnú osobu ktorá trpí skutočnými problémami. Koniec síce nebol taký nečakaný ako pri iných Argentovíýh snímkach ale tých 10 minút dokonca ma držal v napätí keďže som nevedel kto nakoniec tým vrahom bol. Gore a násilia je tu toho , na moje prekvapenie, dosť ale krvácajúce gumové ruky, nohy a hlavy mi neprišli tak skvelé ako napríklad v Tenebre, vyzeralo to dosť lacno. Soundrack pod taktovkou skupiny Goblin mi tiež neprišiel nijak úchvatný, hoci zlý nebol. Príbeh na jedničku ale celkovo spolu so spracovaním ide iba o lepší priemer... 3,5* ()

Galéria (35)

Zaujímavosti (2)

  • Komisaři Moretti a Giacomo řeší případ také díky básni "The Animal Farm", kterou ve skutečnosti napsala Asia Argento. (Chatterer)
  • Max von Sydow trval na tom, aby se papoušek ve filmu jmenoval Marcello, po herci Marcellu Mastroiannim se kterým natočil několik filmů. (Chatterer)

Reklama

Reklama