Šinrei tantei Jakumo
Japonsko,
2010, 24 min
Réžia:
Tomojuki KurokawaScenár:
Hirojuki KawasakiKamera:
Misaki HoriučiHudba:
R.O.N.Hrajú:
Daisuke Ono, Ajumi Fudžimura, Hiroki Tóči, Rokuró Naja, Megumi Tojoguči, Tokujoši Kawašima, Džunko Minagawa, Rjóka Juzuki, Akimicu Takase, Tošihiko Seki, Ami Košimizu, Fumiko Orikasa, Kaho Kóda (viac)Hrajú
Daisuke Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Ajumi Fudžimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Hiroki Tóči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Initial D Final Stage (2014) (seriál)
Rokuró Naja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Tokujoši Kawašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Džunko Minagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Cross Game (2009) (seriál)
Rjóka Juzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Akimicu Takase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Tošihiko Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Ami Košimizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Fumiko Orikasa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kaho Kóda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kendži Hamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)