Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Neil (Ben Affleck) je neúspěšný spisovatel, který žije v manželství bez lásky s Marinou (Olga Kurylenko). Oba manželé hledají vztah mimo manželstvi - Neil se sblíží se sousedkou Jane (Rachel McAdams) a Maryna má aféru s Charliem. Oba manželé hledají pomoc u kněze Quintana (Javier Bardem), který je frustrovaný tím, že kvůli řešení problémů ostatních, nemá čas žít svůj vlastní život. Problémy Neila a Mariny se projeví i na jejich dceří, která začne mít problémy ve škole. (oficiálny text distribútora)

(viac)

Videá (3)

Trailer 1

Recenzie (163)

3497299 odpad!

všetky recenzie používateľa

Malickova pseudonáboženská dervišská ipsace: Bůh je ve všem, zvláště pak ve svůdně se točících holkách. Někdy, když začnou být věrolomné, člověk propadá skepsi a ztrácí víru. Jenže Bůh je taky v nemocných lidech, tak se i těm nevěrným mrchám dá leccos odpustit. A jistě, v neposlední řadě je Bůh i v paprscích slunce procházejících skrzevá jemnou kůžičku ručky Olgy Kurylenko či v mokré větvičce sloužící coby lízátko jejímu andělskému jazýčku. Malickova spiritualita je jak Maharišiho zvratky po předávkování extází. Vice v recenzi na Indiefilmu. ()

Marek1991 

všetky recenzie používateľa

Skôr než niečo viac napíšem, chcem vyjadriť prianie. Terrence, prosím ťa, toč viac filmov. Ďalšie úžasné hľadanie šťastia a zmyslu života cez pocity a rozum, proste vnímanie okolitého sveta dušou. Malick premenil môj pohľad na psychologické a filozofické filmy. Je to najmä tým, že v jeho filmoch s kresťanským podtónom sa nachádzam. Toto bolo presne tak umelecké, ako to mám rád, kde rozmýšľam a nechávam plynúť fantáziu, kde sa tomu naplno oddám až mi to tlačí slzy do očí. Film je o rodine, ktorá spočiatku ani rodinou byť nemôže a z rôznych dôvodov odmieta určité dogmy, no zároveň by iné chcela, ale navzájom sa bijú, proste chcela by byť šťastná a nájsť tu svoju cestu a neverí, že niečo môže byť nemožné. Do vzťahu a aj života sa z neúspešného hľadania vnáša beznádej, no po vzájomnej strate prichádza ten pocit zistenia, že sa milujú, zisťujú že treba ísť tam, kde bude ich láska a šťastie živé a nebude ich nič ubíjať, no kde to je, ide len o prítomný okamih, o čo vlastne ide? Nuž je asi pravda, že sa snaží vniesť určité veci z Biblie do svojich filmov, asi to tam naozaj treba vidieť a cítiť a prečo by potom mal byť zlý režisér aj keď iba čaká na pravý moment, čaká čo to vydá, keď v ceste za tým pravým niečo umelé nemusí byť ono? Prečo by to mala byť cesta späť a nie iba iná cesta, kde proste sú prírodné a náboženské zákony dané a my sa v nich hľadáme a nachádzame šťastie, pravdu a súzvuk s dokonalým? Kde hľadáme seba, nech už je skutočnosť akokoľvek krutá, kde často prehrávame, ideme od jednej k druhej s hlavou vztýčenou s tým, že to nie je márne, ale tá pravá cesta je cesta tŕnistá a nepekná? Odpovedzte si sami. Terrence je človek, ktorý mi akýkoľvek amerikanizmus robí znesiteľným, lebo aj keď sa to dievča zabávalo a šantilo v supermarkete, aj keď oslavovalo bohatstvo a kľud, len hľadalo odpoveď na to, čo je správne, hľadalo šťastie bez hnevu. Ja tiež necítim hnev voči svojim nepriateľom, tiež som si uvedomil, že môj pohľad na veci je dosť náboženský a ľavicový, lebo pritom ako sa tu oslavovalo súkromné vlastníctvo sa pri probléme s životným prostredím ukázalo, že svet sa nedá rozkúskovať a urobiť hranice, aby si jeden mohol užívať na úkor druhých a tí s tým nemohli nič urobiť. To im nezaručuje ani spoločné vlastníctvo, no pri zdieľaní je tu možnosť vzoprieť sa tomu s určitou šancou zmeny. Vo svete, kde ani dom, či to čo vás baví nemôžte robiť bez toho, aby ste v tunajšom nespravodlivom systéme odmeňovania neboli pohltení neslobodným systémom, iba s tým bojovať sú otázky slobody a šťastia tými najproblematickejšími, no máme tu lásku, ktorá nám všetko pomáha prekonať, pomáha ísť ďalej a to Terrence pre mňa do tohto filmu dal. Nikde nie je napísané, že ten alebo onen pozná odpoveď a tá je správna, no toto je typ filmu, kde ju môžte hľadať a neškatuľkuje sa tu, či nehovoria dogmy. Je to vidieť na osude tunajšieho kňaza, ktorý sám bol na ceste hľadania a druhým, ktorým ho potrebovali vedel ponúknuť iba určitú cestu, no nevedel im niečo nahovoriť, lebo by ich možno klamal a všetko pokazil, ale to ani netušil, že odovzdávaním svojej lásky a ukazovaním cesty plnil tú správnu úlohu aj keď o nej možno ani sám nevedel a nebol z toho preto šťastný. To, čo som teraz všetko napísal môžte pochopiť rôzne, lebo sám zisťujem, že môj komentár dáva tentokrát viac výkladov a sám si v ňom nachádzam hneď niekoľko zaujímavých, no vedzte, že odkaz tohto filmu je jasný a že je to pre mňa skvost. Láska, ktorá nás miluješ. Ďakujem ti! () (menej) (viac)

Reklama

Dont 

všetky recenzie používateľa

Malickovy filmy jsou pro mě trochu jako na houpačce. Zatímco taková Tenká červená linie byla skvělým zážitkem, To The Wonder bylo velkým zklamáním. Asi jsem pro tento snímek ještě nedozrál, nebo je to na mě moc abstraktní. Trailer byl vynikající a sliboval výjimečný zážitek, ale ten se nedostavil. Herci dobří (zejména ženy) a vhodně zvolení, ale tím a několika poetickými záběry výčet pozitiv končí. Vnitřní monology v první půlce ok, ale náboženské monology v závěrečné třetině šly úplně mimo mě. ()

pan Hnědý 

všetky recenzie používateľa

Terrence Malick obnažuje své nitro a vtáhne svou představivost na plátno. O životě, lásce, pohledu na svět, krásy těla, úsměvu, smutku, samoty, blaženosti a utrpení. O vztahu, zrodu a smrti. Symfonie obrazů, momentů ze života a evolučních záběrů. Bohužel bez příběhu a ostrého námětu. Spíše fotografická galerie, než film. ()

ScarPoul 

všetky recenzie používateľa

Malick je rozhodne režisér, ktorý sa snaží ničiť všetky konvencie aké žáner drámy a romantického filmu obsahuje. Nie do príbehovej zložky - ktoré je vlastne neuveriteľne jednoduchá a bez dramatizácie - ale do poetiky zobrazeného. Ticho s vnútornými monológmi a obrazovou pútavosťou na akú sa nedá zabudnúť. Lubezki je majster obrazu. Jeho komponovanie a snímanie pohybu je nezabudnuteľné. Zábery samotné majú tendenciu vyraziť vám dych podstatne účinejšie ako príbehová zložka. Pritom tá sama o sebe nie je zlá. Len si treba asi zvyknúť na fakt, že Malick prešiel na úplne iný druh filmárstva, v ktorom je výrazný, špecifický a tým pádom nie každému po chuti. To the Wonder nie je návodom na lásku ani na to ako prekonať strach s toho že ju v živote nevieme nájsť. Všetky zložky sú tu obsiahnuté, ale Malick ich necháva otvorené. Nekritizuje ani vám nedáva nádej. Dáva vám len 4 zúfalé duše, ktoré sa v určitý moment pretnú a v ktorých je smútok bolesť uprostred sveta, ktorý je nádherný. Každý jeden záber je pre mňa fotografiou s určitou atmosférou na tému láska, samota, smútok a bolesť. Pre mňa sa síce nejednalo o taký silný zážitok akým bol Strom života, ale prišlo mi to myšlienkou a spracovaním zaujímavejšie ako Malickov Nový svet. ()

Galéria (20)

Zaujímavosti (17)

  • Při projekci na filmovém festivalu v Benátkách se snímek potýkal s rozpačítými reakcemi. Diváci ho vypískali i mu tleskali ve stoje. (Dr Lizal)
  • Pracovní název filmu byl Project D. (R´Hell)

Súvisiace novinky

Malick workoholikem

Malick workoholikem

25.11.2016

Legendární filmař Terrence Malick nikdy netočil závratným tempem. Mezi Nebeskými dny a Tenkou červenou linií třeba nechal díru 20 let, od roku 2011 se ale podivuhodně rozjel. Po šestileté pauze… (viac)

Reklama

Reklama