Toaru kagaku no Railgun - Season 1 (2009) (séria)
Japonsko,
2010, 25 min
Scenár:
Mija AsakawaKamera:
Šingo FukujoHudba:
Maiko IučiHrajú:
Rina Sató, Kanae Itó, Aki Tojosaki, Satomi Arai, Acuko Tanaka, Minako Kotobuki, Kana Ueda, Sajaka Óhara, Júko Kaida, Džundži Madžima, Kana Hanazawa, Hitomi Nabatame, Rjókiči Takahaši, Jurie KoboriHrajú
Rina Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Kanae Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Aki Tojosaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Satomi Arai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Acuko Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Minako Kotobuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Berserk: Ógon džidai-hen - Memorial Edition (2022) (seriál)
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Baby Steps (2014) (seriál)
Kana Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Sajaka Óhara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Júko Kaida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Džundži Madžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Bočči the Rock! (2022) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Hitomi Nabatame
Japonsko
Najlepšie seriály:
Vinland Saga (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Rjókiči Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Initial D Final Stage (2014) (seriál)
Jurie Kobori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Sedm smrtelných hříchů (2014) (seriál)