Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

Smok 

všetky recenzie používateľa

Splnené priania pred televíznou kamerou, (najlepšie niekomu postihnutému, alebo sociálnemu prípadu, to na divákov zaberá), slzy dojatia, vďaky... A to všetko vďaka televízii s ľudskou tvárou, ktorej ide predsa o šťastie obyčajného človeka a jeho túžby. ( A tak trošku aj o sledovanosť a peniažky z reklamy ). Jedna hviezda za (nefalšovaný?) závan ľudskosti, ktorému by som rád uveril. ()

djsaly 

všetky recenzie používateľa

Myslím si, že pomáhať druhým a hlavne chorým a odkázaným na niekoho iného pomoc je ušľachtilé a potrebné. A to je v prvom rade na tomto už niekoľko sezón obľúbenom formáte to podstatné. Samozrejme, že bez sponzorských darov, reklamy, hviezdnych osobností a hojnej sledovanosti by nebolo možné vyčariť úsmev na tvári a zniesť aj "Modré z neba" tým trom ľuďom každý týždeň. Moje celkové hodnotenie je 3 a 1/2 * za pána moderátora akým je Vilo Rozboril. ()

Reklama

Pukancek 

všetky recenzie používateľa

Aj keď si to pozriem len raz za čas, myslím si, že nie je nič lepšie a úprimnejšie ako príbehy úplne obyčajných ľudí, ako je každý jeden z nás. a Je krásne sledovať, ako sa im plní aspoň malý kúsok toho, čo by si priali. Lepšie ako sledovať prominentov, ktorí majú všetko. také relácie neznášam (Smotánka a pod.) ()

hallelluja 

všetky recenzie používateľa

...nemám problém s charitou, nemám problém s biznisom, zato mám obrovský problém s "charitou ako biznis modelom"!!!... jedna hviezda za ten emocionálny koncert na Rozborilovej tvári, nejeden "herec" by sa od neho mohol učiť... ()

Makky 

všetky recenzie používateľa

Niektoré príbehy sú výborné a najlepšie je Modré z neba vtedy, keď sa pomáha tam, kde je to naozaj potrebné. Nemyslím teraz vysnívané stretnutie s Gottom, ale mám na mysli pomoc bezdomovcom, sociálne slabým rodinám, postihnutým ľuďom a tak ďalej. Tí to naozaj potrebujú... Dodatok: Ehm, áno, to som videl v začiatkoch tejto relácie. No postupom času sa z toho stala ždímačka emócií so spomalenými zábermi na plačúcich trpiacich ľudí. Je mi z toho na grc a len vďaka tej pôvodnej myšlienke to neposielam do odpadu. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)
  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)

Reklama

Reklama