Madžin tantei Nógami Neuro
Japonsko,
2008, 23 min
Scenár:
Sótaró HajašiKamera:
Kódži TakahašiHudba:
Tomoki HasegawaHrajú:
Takehito Kojasu, Kana Ueda, Júiči Nakamura, Kódži Jusa, Kósuke Toriumi, Hirojuki Jošino, Hidenobu Kiuči, Nozomu Sasaki, Daiki Nakamura, Takeharu Óniši, Anri Kacu, Rino Marimo, Masane CukajamaHrajú
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Kana Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Usagi Drop (2011) (seriál)
Júiči Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kódži Jusa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Kósuke Toriumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Hirojuki Jošino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Nozomu Sasaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Daiki Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Takeharu Óniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Anri Kacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Rino Marimo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Masane Cukajama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)