Japonsko,
2000, 20x24 min
Scenár:
Micuhiro JamadaKamera:
Hideo OkazakiHrajú:
Akio Ócuka, Susumu Čiba, Jui Horie, Jukana, Tomoko Kaneda, Kóiči Sakaguči, Nobuo Tanaka, Osamu Hosoi, Saeko Čiba, Otoja Kawano, Kóiči Nagano, Rjótaró Sató (viac)Hrajú
Akio Ócuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Susumu Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Jui Horie
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kami-sama hadžimemašita OVA (2013) (seriál)
Jukana
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Tomoko Kaneda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kóiči Sakaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Nobuo Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Osamu Hosoi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Saeko Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Ókami to kóšinrjó (2008) (seriál)
Nodame cantabile (2007) (seriál)
Otoja Kawano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Kóiči Nagano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Rjótaró Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Madlax (2004) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Aa! Megami-sama (2005) (seriál)
Taisuke Jamamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Naruto (2002) (seriál)
D.Gray-man (2006) (seriál)
Rjú Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Major (2004) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Texhnolyze (2003) (seriál)