Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Boháč Eduardo Acuňa (Adolphe Menjou) má čtyři dcery. Nejstarší se právě vdává a po ní je podle tradice na řadě Maria (Rita Hayworth). Ta však o nápadníky nemá zájem. Zatímco její dvě mladší sestry Cecy (Leslie Brooks) a Lita (Adele Mara) by se vdávaly hned. Otec si proto vymyslí neznámého ctitele, který jí posílá zamilované dopisy a květiny. Jednou pošle jako poslíčka nezaměstnaného tanečníka Roberta Davise (Fred Astaire) a Maria v domění, že je to její ctitel, se do něj zamiluje. (janejudyjune)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (29)

poz3n 

všetky recenzie používateľa

Muzikál? Ale kdeže. 3 společná taneční čísla hlavních hereckých hvězd (jednoznačně se jedná o vrcholy filmu), to je prostě málo. Zbytek děje totiž nabízí nablblou, chvílemi i dost prkennou limonádu, která mě absolutně ničím nezaujala. Rita je sice Rita, ale ani pohled na ní sám o sobě film neutáhne. Ale tančí božsky. 4/10 ()

Dale 

všetky recenzie používateľa

Najslabší film, čo som s Astaireom videl. Dejová linka je primitívna, romantika nefunguje a humor je tu len vďaka postave Acunovho sekretára... Aj tanečných a speváckych čísel je pomenej a jediné, ktoré zaujme, je to Astairove v Acunovej kancelárii. Rita bola krásna žena, no ako herečke jej nemôžem prísť na chuť, popri živelnej Ginger pôsobí fakt ako kus ľadu. Inak to bola zvláštna doba, keď najväčšími filmovými milovníkmi boli typy ako Astaire a Oldřich Nový, dnes je ťažko uveriteľné, že by sa za nimi čo i len obzrela o 20 rokov mladšia kráska ako Rita. ()

Reklama

emma53 

všetky recenzie používateľa

Miluji tyhle filmy, kde po parketu pluje Fred a nádherná Rita (jindy Ginger) v nádherných šatech, kde se tají dech a kdyby to šlo, tak bych Freda požádala o tanec a vznášela se v oblacích jako ni dva. Filmy, kde přes různé intriky dojde většinou k naplnění toho nejkrásnějšího, co si každý člověk na světě přeje a proto mám pro tyhle filmy slabost.....jsou to krásné pohádky pro dospělé. ()

classic 

všetky recenzie používateľa

Konečne som si pozrel poriadny film, aj keď nie je 5 hviezdičkový, stále ide o pomerne nadpriemerný muzikál, drámu a komédiu v jednom, ako keď si pripravíte žbrndu kávu 3 in 1. Normálne ma fascinoval brilantný scenár, vybrúsený do dokonalosti, pretože postavy si tu robia naschvál, a nebyť dvoch žien menom Mária, bohvie, ako by sa to celé skončilo ? Rita je prenádherná žena, ktorá spoľahlivo zaskočila za inak taktiež skvelú Ginger, že tento jej výstup vystačí na minimálne štyri iné muzikály s Rogers, Fredovi to ani moc neprekáža, že nemá po svojom boku svoju odvekú partnerku, lebo ona, Hayworth, je sama o sebe skrytou túžbou každého chlapa, ktorý by ju chcel mať v náručí. A pritom to na začiatku nevyzerá na lásku. Môžme sa za to poďakovať starému Eduardovi Acuňovi, čo vymyslel, aký recept platí na jeho, zatiaľ nezadanú, atraktívnu dcéru Máriu. Raz k nemu zavíta tanečník Bob Davis, ktorý si hľadá prácu... _ Výborní sú nielen dvaja mladí zamilovaní, ale aj Adolphe Menjou, ktorý koordinuje dianie na striebornom plátne. Má ho pod palcom. Keď si neviem dať rady, čo zase pozerať, musím zaloviť do môjho vychvaľovaného Classic Hollywood, kde je ešte množstvo vynikajúcich záležitostí, ktoré sa oplatia vidieť, čo sa až tak nedá povedať o súčasných... ()

MIMIC 

všetky recenzie používateľa

Romantická komédia zo 40. rokov poňatá ako tanečný muzikál. Iste, s nevyhnutnými žánrovými klišé ako vystrihnutými z mydlovej opery. S drobnou výnimkou. V žiadnej telenovele vám nezahrá, nezatancuje a nezaspieva Rita Hayworth s Fredom Astairom. Obaja tvoria tak očarujúci pár, že v dejinách nadčasových filmových dvojíc ich radím hneď na druhé miesto za Bogartom a Bacallovou. V tomto filme - ktorý Rita údajne mala najradšej zo všetkých svojich filmov - situačná komika prechádza miestami do crazy komédie (špendlík v ústach, "dokonale neškodný" zapaľovač) a Astairove tanečné kreácie miestami do transpozície súdobej kreslenej grotesky (tanec po celej miestnosti so "zapojením" diváka). Morálnym kódexom zakázané telesné dôvernosti sa riešia jednoducho a nenápadne - vo chvíli, keď má podľa hrdinkiných plánov konečne dôjsť k bozku (alebo čomu), tancujúci pár "mimovoľne odchádza" mimo obraz. Niektoré dialógy sú perfektne vypointované. V súvislosti s týmto filmom ma napadá, aká je škoda, že nie sú dostatočne známi niektorí tzv. "supporting actors" zo starých filmov - istý starý pán menom Adolphe Menjou tu predviedol širokospektrálny výkon, ktorý sa len tak nevidí. To všetko prispieva k tomu, že druhý a zároveň posledný film, ktorý robil Astaire s Hayworthovou je skvelou zábavou. Jeho dobovú šablónovitosť zhovievavo prehliadame, pretože hrejivý pocit, že sa dotýkame tak vzdialených hviezd je na nezaplatenie. ()

Galéria (24)

Zaujímavosti (5)

  • Nie všetky scény sa podarili, takže strihači vyradili napríklad tanečné scény na titulnú pieseň "You Were Never Lovelier." Nedostalo sa ani na skladbu "On The Beam," napísanú špeciálne pre film. (classic)

Reklama

Reklama