Reklama

Reklama

Godzilla tai Megaguirus: G šómecu sakusen

  • Japonsko ゴジラ×メガギラス G消滅作戦 (viac)

Obsahy(1)

Dvacátý čtvrtý film Godzilla série stejně jako díl předešlý a následující zcela ignoruje všechna pokračování původního filmu z roku 1954 a je tak vlastně jeho přímým pokračováním. Ocitáme se v Japonsku, které se zřeklo atomové energie a kde se po zničení Tokia stala hlavním městem Ósaka. Když Godzilla opět zaútočí, rozhodne se ji armáda zničit jednou provždy. Pomoci jim v tom má "Dimension Tide", zařízení vystřelující miniaturní černé díry. Při zkušebním testu však proniknou na Zemi extrémně nebezpečné pravěké obří vážky. (Ertai)

(viac)

Recenzie (21)

corpsy 

všetky recenzie používateľa

Godzilla nám opäť demoluje japonské veľkomestá, len aby ju pritom vyrušil akýsi hmyz z inej dimenzie. Kým si ale dajú do zubov, musíme sa pozerať na trošku prevarený príbeh, ktorý tak ako záhadne a napínavo začal, tak nudne pokračoval. Lenže ´´kaiju´´ žáner nieje o oscarových scenároch, ale o demoličných, deštrukčných scénach, ktoré sú v tomto prípade nemálo efektné, ako v predchádzajúcich filmoch. Len tak trochu vylepšiť ich dynamiku a mali by sme tu akčné hody. ()

kaylin 

všetky recenzie používateľa

Snímek „Gojira tai Megagirasu: Ji shometsu sakusen“ není nijak výjimečný, bohužel, a jedná se spíše o klasickou podívanou v rámci kaiju žánru. Velkým pozitivem je skutečnost, že se zde objevuje naprosto nové monstrum a nerecyklují se jen ta stará. Souboje také nejsou špatné a propojení s digitálními triky sice místy trochu hapruje, ale ne nějak zásadně. Mírný nadprůměr, ale film se spíše celkově blíží průměru. ()

Reklama

JohnnyD 

všetky recenzie používateľa

5/10 Slabota. V prvom rade Godzilla má mizerných protivníkov - tak ľudské komando (i keď uznávam, zbraň strieľajúca čierne diery je ultimatívna stupidita) ako aj monštrá. Malé vážky sú otravné a navyše odporne digitálne. Veľká Megaguirus je na druhej strane strašne kamenná a jediné, čo dokáže je lietať okolo Godzilly a občas ju pichnúť. A ešte uhýbať sa ohnivým dychom Godzilly. No to mi je súboj... ()

mrclTV 

všetky recenzie používateľa

Kde začať... svieži (i keď tradične prestrelený) nápad bol prehlušený neskutočným nákladom hlúpostí zo všetkých strán - vedci pracuju s čiernou dierou a pri vzniku časovej brány len sucho poznamenajú, že to je len časová brána, necháme ju tak...dôvod zatopenia Tokia mi ostal neodhalený.... Jeden počítačovo generovaný model vážky skopírovany tisíckrát vyzerá na obraze presne tak ako si myslíte, zle (začiatok nového tisícročia, čo si budeme hovoriť). Vážky len tak pre nič zanič letia ku Godzille presne v správny čas...tak by som mohol pokračovať ďalej a rozpitvávať tento kúsok dopodrobna, ale radšej vás ušetrím, pozrite si ho sami! Plus divné druhé moštrum, herecké výkony nekomentovaniahodné, maximálne nevydarené triky - vidieť závesné motúziky, pri niektorých sekaných záberoch som myslel, že mám problém s počítačom a ono to je súčasť filmu, dokonca príde aj na bullet time z Matrixu! ....Nepodarený film. dá sa povedať, že je to tak zlé až je to zábavné, takže bod plus za guilty pleasurness. Začínam mať podozrenie, že tento film bol robený zle úmyselne. V množstve hlúposti sa približuje na Jadro, ale naňho nemá ešte zďaleka. ()

gumli 

všetky recenzie používateľa

Japonci sa stále vracajú do slávnej éry všelijakých príšer zo 60.rokov,hlavne ku Godzille.Tentoraz to nie je len samotná Godzilla ale aj obrí hmyz,asi vážka.A celý roj menších vážok.Nechýba tu veľký súboj medzi Godzillou a touto vážkou.Japonci majú aj novú zbraň proti tejto oblude,a je to zbraň,ktorá dokáže vytvoriť čiernu dieru,ktorá by ju pohltila.Je to film skôr pre detí,aj keď je lepší ako veľa filmov o tejto oblude.Ale občas len tak pre zábavu nie je zlé si pozrieť aj takýto film.Samozrejme,netreba to brať vážne a o zábavu je postarané. ()

Zaujímavosti (13)

  • Hlavní protivník ve filmu, obří vážka Meganulon, se poprvé objevila ve filmu Sora no daikaijű Radon (1956). [Zdroj: Wikizilla] (dawe04)
  • V původní verzi scénáře se vyskytovala scéna, ve které astronauti nalezli kosti Godzilly po přistání na měsíci. Kreslíř Šindži Nišikawa měl pro tuto scénu už i připraveny konceptuální nákresy. (Israha)
  • Autor speciálních efektů Kendži Suzuki po finančním neúspěchu filmu prohlásil, že propad je jeho vina. (Terva)

Reklama

Reklama