Złotopolscy - Season 8 (2003) (séria)
Réžia:
Ireneusz EnglerScenár:
Jan PurzyckiKamera:
Zbigniew HałatekHudba:
Krzesimir DębskiHrajú:
Anna Przybylska, Janusz Onufrowicz, Andrzej Piaseczny, Magdalena Stużyńska, Eugeniusz Priwieziencew, Paulina Kinaszewska, Jan Monczka, Leszek Teleszyński, Tomasz Budyta, Ewa Ziętek (viac)Hrajú
Anna Przybylska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Lekári (2012) (seriál)
Janusz Onufrowicz
Poľsko
Najlepšie seriály:
Správna Agáta (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
M jak miłość (2000) (seriál)
Andrzej Piaseczny
Poľsko
Magdalena Stużyńska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Rodzinka.pl (2011) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Eugeniusz Priwieziencew
Poľsko
Najlepšie seriály:
Świat według Kiepskich (1999) (seriál)
Z nasadením života (1968) (seriál)
Paulina Kinaszewska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Plebania (2000) (seriál)
Jan Monczka
Československo
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Odsouzená (2021) (seriál)
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Leszek Teleszyński
Poľsko
Najlepšie seriály:
13 posterunek (1997) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Tomasz Budyta
Poľsko
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Lekári (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Ewa Ziętek
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Kariera Nikodema Dyzmy (1980) (seriál)
Archív smrti (1980) (seriál)
Małgorzata Rożniatowska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Mistr a Markétka (1988) (seriál)
Dekalóg (1989) (seriál)
1983 (2018) (seriál)
Kazimierz Kaczor
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Z nasadením života (1968) (seriál)
Správna Agáta (2012) (seriál)
Jan Kociniak
Sovietsky zväz
Najlepšie seriály:
Mistr a Markétka (1988) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Anna Dereszowska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Bažina (2018) (seriál)
Tajemství šifrovací věže (2007) (seriál)
Strážce svědomí (2009) (seriál)
Marek Siudym
Poľsko
Najlepšie seriály:
Mistr a Markétka (1988) (seriál)
Príhody psa Civila (1970) (seriál)
Lekári (2012) (seriál)
Klaudia Halejcio
Poľsko
Najlepšie seriály:
13 posterunek (1997) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Recept na život (2011) (seriál)
Paweł Wawrzecki
Poľsko