Marie Brand
Nemecko,
2022, 1 h 30 min
Réžia:
Oliver SchmitzScenár:
Timo BerndtKamera:
Paul PieckHudba:
Hansjörg KohliHrajú:
Mariele Millowitsch, Hinnerk Schönemann, Thomas Heinze, Ceci Schmitz-Chuh, Ricarda Seifried, Vidina Popov, Tanja Schleiff, Joachim Raaf, Emanuel Fellmer, Lenn Kudrjawizki, Laura Louisa Garde (viac)Hrajú
Mariele Millowitsch
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Julie Lescautová (1992) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Hinnerk Schönemann
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
Jak prodávat drogy přes internet (rychle) (2019) (seriál)
Chudobní milionári (2005) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Thomas Heinze
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Kriminalista (2006) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Ceci Schmitz-Chuh
Najlepšie seriály:
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
Ricarda Seifried
Najlepšie seriály:
Osvětimský proces (2023) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Vidina Popov
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Der Lissabon-Krimi (2018) (seriál)
Soko Vídeň (2005) (seriál)
Tanja Schleiff
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
Klinika Charité (2017) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Joachim Raaf
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Bažina (2018) (seriál)
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Poldové (1984) (seriál)
Emanuel Fellmer
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Soko Vídeň (2005) (seriál)
Kriminálka Stuttgart (2009) (seriál)
Lenn Kudrjawizki
Sovietsky zväz
Najlepšie seriály:
Vikingovia (2013) (seriál)
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Neortodoxní (2020) (seriál)
Laura Louisa Garde
Najlepšie seriály:
4 bloky (2017) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
Christoph Bertram
Najlepšie seriály:
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Björn Jung
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Záchranný tím SAR (1997) (seriál)
Mo Ahmadi
Najlepšie seriály:
Bankovní hacker (2021) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)