Reklama

Reklama

Woodstock 99: Mír, láska a běsnění

  • USA Woodstock 99: Peace, Love, and Rage (viac)
Trailer
Dokumentárny / Hudobný
USA, 2021, 110 min

Réžia:

Garret Price

Hudba:

Noel Hogan

Hrajú:

Carson Daly, Jonathan Davis, Dexter Holland, Jewel Kilcher, Moby, Fred Durst (a.z.), Wes Borland (a.z.), Joan Baez (a.z.), Lance Bass (a.z.), Jason Biggs (a.z.) (viac)
(ďalšie profesie)

Obsahy(1)

Woodstock 99. Trojdňový hudobný festival, ktorý propagoval jednotu a kontrakultúrny idealizmus podľa vzoru pôvodnej udalosti z roku 1969, ale namiesto toho skončil výtržnosťami, rabovaním a sexuálnymi útokmi. (Arsenal83)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (43)

Real Tom Hardy 

všetky recenzie používateľa

"NAH, BRO. I'M GOING TO CHECK OUT FUCKING LIMP BIZKIT." ----------- Nakoľko som Woodstock '99 videl už niekoľkokrát a Limp Bizkit si idem v srdci a ušiach už takmer 15 rokov, pozrieť si dvojhodinový zákulisný pohľad od HBO na dianie v mieste činu bol takzvaný "no-brainer." K zvedavosti dopomohol aj verbálne podmanivý Slasherov komentár, z ktorého tie sračky tri dni oxidujúce na 38°C rozpálenej ranveji americkej vojenskej základne cítiš až do pohodlia svojej izby. Realita doku – dve hodiny kecov starých kktov (a jednej kravy) o tom, ako mal W99 vyzerať, samozrejme, očami dnešnej optiky. Totálna naivita plus neustále vyplakávanie o tom, že tam boli všetci bieli a minimum žien, vrátane pódia – soráč pani žurnalistka, ale ak by existovali ženské nu-metal kapely LB či Korn kalibru, tak by tam boli x) Jednu z mála informačných hodnôt doku som našiel len v informácii, že tie obrovské masy ľudí, ktoré boli celý woodstockový víkend zablatené (lebo sa v ňom kúpali, obhadzovali sa, spali a jedli ho), neboli pokryté blatom, ale hovnami :D Zabudnúť nesmiem ale na náklad archívnych záberov, za čo asi patrí vďaka skôr MTV, nie HBO a tvorcom doku. // Kid: "Monica Lewinsky is a fuckin' ho, and Bill Clinton is a goddamn pimp." --- ♪♫ / ♪♫ / ♪♫ ()

Fiftis 

všetky recenzie používateľa

Nie je nad to, dívať sa na ožratých liberálov, ktorí sa váľajú v "blate" ktoré je v skutočnosti bez ich vedomia zmes výkalov. Woodstock 99 bol šialený, plný násilia, ošahávania poprsí, holých vtákov dokonca aj na pódiu, chľastu, ale aj úmrtí. Ako človek narodený v roku 1989 si myslím mám právo napísať, že svet išiel presne na prelome milénia do sračiek - drogy, neomarxisti, liberlizmus, LGBT úchyláci a podobne, o tom sme pred rokom 2000 nepočuli. Hold, dobu v ktorej žijeme si nevyberáme. Raz je zle raz dobre. Môžeme len dúfať, že podobné hudobné festivaly už nikdy nebudú. (4.8.2022) ()

Reklama

Azrael515 

všetky recenzie používateľa

Business hippies; a case study. Fuckin' hippies! Moze za to Fred Durst, neasi! Lepsi medailonik neoliberalismu aby clovek pohladal.. Alebo naivny pokus komodifikacie falosneho kultu a jeho ultra-nasilna re-teritorizacia. A hipici miesto toho aby prejavili aspon stipku sebereflexie, predvadzaju arogantnu saradu nadalej. Mozu byt radi, ze nesedia. A mali by. Symptomaticka alegoria socialnej dialektiky. KoRn 'n' Bizkit (not so) 4 life! :D Sleep now in the fire, while we cash on it and remain the moral high-ground.. ()

radektejkal 

všetky recenzie používateľa

Nejspéš bych se k tomu neměl vyjadřovat, ale mám to prostě ve zvyku. Rock mě přestával zajímat spolu s tím, jak ztrácel své  bluesové kořeny. V prostředí popu a metalu už jen přežívá, nekvete a neplodí. Tím tuto hudbu ovšem nechci nijak podceňovat. Tím, že je, má právo na života jako každá jiná. Na druhé straně je - a možná víc - zajímavé, jak lidská komunita dokáže zdevastovat své životní prostředí během tří dnů. Naštěstí tato devastace (včetně sexismu, rabování, zakládání požáru) probíhala ve společné vůli a společným úsilím, jinak by se to sotva obešlo bez masakru... Jen na okraj: vidět Robbieho Kriegera v této společnosti mi přišlo trapné, jako skoro všem. ()

Arsenal83 

všetky recenzie používateľa

Pre niekoho festival mieru a lásky, pre mňa to bola od začiatku prehliadka vrcholného morálneho úpadku a divím sa, že sa niektorí prebudili až teraz v roku 2021. Woodstock je chvályhodný len pre plejádu hudobných hviezd, ktoré sa vystriedali na jeho pódiu. Ale to, čo sa dialo pod nimi bola strašná zvrhlosť. Státisíce sfetovaného, nadrogovaného alebo ožratého dobytka, ktoré hádže po každom odpadky, chodí nahé až polonahé a šuká kadekde s kadekým, na špinavých hajzloch, niekde v blate, na zasranej lúke. Proste odpad, hoci mnohí tí umelci neboli svojím životom tiež dobrým príkladom. Chcel by som vedieť, ktorý rodič by bol na svoje dieťa hrdý vidieť ho na záberoch, aké nám predviedol tento dokument. Niektorí tvrdia, že nie je dobré nazerať na rok 1999 optikou dnešných dní. Ale podľa mňa správať sa ako prasa znamená to isté dnes aj včera. Samozrejme ale iná vec je rasová a teplá otázka. Týmto sa dokument úplne opustil, pretože hovoriť tu o tom, ako černošskí umelci boli v úzadí a bieli im preberali hudbu a že všade panovala homofóbia a ženy boli utláčané... to už je taká povinná jazda dnešného mainstreamu. Tak umelo tlačená, že si už ani nemôže získavať priaznivcov. Hlavne tie ženy boli utláčané, že? Pobehovali tam nahé, dávali to každému, ale chuderky stále neboli rovnoprávne. Najviac ma tam štvala tá feministka, ktorá tvrdila, že čo to je s tými mužmi? To sa nevedia ovládať? A čo tak druhá strana? Aký druh sebaovládania to je, keď ženská chodí po voľnom priestranstve celkom nahá? Nevzbudzuje to myšlienku, že je prístupná a povoľná? Celkovo dokument, ktorý mohol poukázať na nemorálnosť daného festivalu, no namiesto toho si opäť len kopol do bieleho chlapa. ()

Reklama

Reklama