Recenzie (64)
Kronika (2012)
Po shlédnutí nelze si nevzpomenou na Cloverfield. Líbí se mi vygradování filmu a především proměna hlavního hrdiny. Je vidět, že film nemusí být za stovky miliónů a se známým obsazením, aby byl úspěšný pro diváka.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Po shlédnutí předpremiéry v Letňanech jsem zůstal oněmělý, naprostá špička mezi filmy s hrdiny. Žádná zbytečná prodleva, akce od počátku do konce, nepřeberné množství skvělých hlášek a vtipných scének (Hulk a Iron man excelovali). Nelze než jen doporučit jako povinnost ke zkouknutí !!!
Fízli zo zálohy (2010)
Přesně tento film tu dlouho nebyl, navíc skvěle obsazený. Perfektně doplněné duo s navíc sexy kráskou Mendesovou ! Tenhle humor mám rád a nezbývá mi nic jiného než dát 80procent !
Dom snov (2003) (relácia)
Pomoci lidem kteří to opravdu potřebují, ale na můj vkus až moc "americké"
Banditi (2001)
Variace herců Willisee,Thornton a Blanchettové ve stylu Bonnie a Clyde je úžasná. Vidět Bobe jak hraje největšího hypochondra mě dostala a k tomu pravý opak v podání Willise a úžasné Blanchettové =) Není to dokonalost, ale je to super !
Poliši (2010)
Příjemná oddychovka a prdel od začátku až do konce. Bavil jsem se dobře =)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Vzpomínky na léta kdy jsem čučel na všechny filmy s mými hrdiny typu Arnold,Stallone nebo Van-Damme se vrátili. Akční snímek z pohlledu 80.let v novém kabátku mě oslovil. Děj sice tuctový,ale hodilo se to k tomu. Skvělé obsazení, jen škoda,že Willis neměl větší porci nadělenou. Každopádně jsem potěšen - 4 hvězdy =)
Prísne tajná misia (2005)
Sjetý scénáristy a otřesnou režii nezachrání ani nádherná Biel
Lietajúci Čestmír (1983) (seriál)
Klasický náš seriál z 80.let, který ani dnes neurazí.
Na samotě u lesa (1976)
Excelentní Josef Kemr a jeho nejlepší předpověď Chčije a chčije =D