Recenzie (319)
Seriózny muž (2009)
Mě to šokovalo (víc jak Tahle země není pro starý a to zaválela). Coeni jsou čuráci (v dobrym).
Machete (2010)
Oproti předchozím Rodriguezovým filmům jsem celkem dost ocenil scénář - vlastně dost chytrý brak. Jinak v hlavním plánu mírně nudí a baví v těch zadních. Ve finále se mi nedostalo správné syntézy ani správný pocit roztříštěnosti. Opět půl napůl.
Klute (1971)
Jane Fondová se snaží jak o život a celý film je snímaná naprosto chladně v geometrických a abstraktních kompozicích, jakoby ta emoce neměla být divákovi dopřána (film je tak v podstatě vyprávěn z pohledu chladně racionálního detektiva Kluta). Zajímavý kontrast (herectví vs kamera), ale nemohu říct, že zábavný.
Sára (1997)
Ta naivita tomu sluší. Člověk tomu odpustí i ty nelogicky řešený akční scény (jinak slušně natočený).
Ptáčata (2010) (seriál)
Nejlepší česká reality show?
Hlídač č. 47 (2008)
Satirický tón by se mi líbil víc než Renčovo expresivní drama. Takhle směšně přepjaté a archaické.
Kung Fu Panda (2008)
Kolika hvězdičkami se tu hodnotí čistě průměrný zážitek?
Všetci prezidentovi muži (1976)
První co mě napadlo, že to je ve všem lepší a originálnější než Fincherův ZODIAC. A to jsem ještě nevěděl, že tohle je jeden z jeho nejoblíbenějších filmů :)
Kajínek (2010)
Asi jedna z nejlepších variant jak film mohl dopadnout: profi natočený a postprodukovaný, herci velmi slušný, hlášky fungující a příběh v základu vystavěnej jako z učebnice hollywoodský dramaturgie (leč nesrozumitelnostem se nevyhnul). Problém je jednak jednoduchá bulvarizace skutečnýho případu a druhak, že bez skutečného pozadí je film sám o sobě vcelku nezajímavý příspěvek (lokální záležitost, která v zahraničí těžko zaujme víc než v televizi po desáté). Mírně jsem se nudil.
Mučedníci (2008)
Ta zoufalost mučitelů, kvůli čemu to dělají, mi nedovolila jednoduše vytěsnit film z hlavy. Nejspíš jeden z těch filmů, který svého diváka nenechá chladným, pokud tedy překoná první polovinu.