Recenzie (4 351)
Kuplířka (2010) (seriál)
Vydařený evropský krimi seriál o silné ženě, která se ve skutečném životě nevyskytuje, ale je tak pěkné na ni koukat. Jak dokáže ochránit rodinu vypořádat se s policií i s mafiány, zůstat skvělou matkou... Nemíchám do toho příliš ironie, opravdu je ta zajímavé, chvílemi napínavé, přitom si to stále udržuje jistou hloubku. Navíc Monic Hendrickx je opravdu charismatická žena.
Návrat muže zvaného Kůň (1976)
Bylo by to bývalo pěkné - klasické schéma, dobře zahrané - kdyby to nebylo tak k uzoufání zdlouhavé.
Kid (1921)
Jedno ze stěžejních raných filmů Charlieho Chaplina. Nesmírně povedené
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Tahle komediální dvojka je sama o sobě zárukou úspěchu. Když se navíc povede i scénář, vznikne povedený film.
Počestné paní pardubické (1944)
Jedna z nejpovedenějších komedií své doby.
Švédská zápalka (1982) (TV film)
Jak Češi tu čechovovskou ironii a nadhled nad přituplou ruskou duší dokáží zahrát, to je radost pohledět.
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Vlak z Paddingtonu (2004) (epizóda)
Slečna Marplová se ve filmu ta nevyjímá, jak Hercule Poirot, ale i tak je moc pěkné, takové britsko-pohodové podívání.
Majster kat (1966)
Přemluvit Vlado Mullera, aby vzal roli a nabídnout mu trošku slušný příběh - stěží se to dá pokazit.
Tři králové (1998) (seriál)
Nadmíru povedený okupační seriál o to zajímavější a cennější, že je inspirován skutečnými událostmi, navíc pro naši historii nesmírně důležitými. Skvělá režie drží celý projekt pevně pohromadě a umožňuje vyniknout jak hercům, tak samotnému scénáři.
Svátek pečených brambor (1977)
Pěkný námět, spousta roztomilých dětí, několik opravdu dojemných scén. Začátek je trochu nepřehledný a i přes krátkou stopáž film malinko trpí zdlouhavostí.