Recenzie (242)
Krb bez ohně (1937)
Ne příliš kvalitní herecké výkony, přestože zde řada mých oblíneců "hraje". Je sympatické, že Hana Vítová se k tomuto filmu tak trochu vrátila jako Elén v Pytlákově schovance. Je to parodie HLAVNĚ na Krb bez ohně a některé ty scény jsou dobře identifikovatelné :-)
Dannyho dvanástka (2004)
Jedna z mála dvojek, která nekopíruje původní originál. Akorát mi vadí, jak je tam ten děj zpřeházený a nepřehledný. A moc se mi tam líbí Bruce :-)
Piaty element (1997)
Skvělé sci-fi, úžasný Bruce i Gary!
Autá (2006)
Přestože máme doma holčičku, jejím nejoblíbenějším filmem jsou Auta a momentálně nechce chodit v ničem jiném než svých tričkách s Burákem nebo Bleskem :-) Hraje nám to doma skoro pořád
Da Vinciho kód (2006)
Zajímavá myšlenka, v mém okolí tomu spousta lidí i uvěřila :-)
Terminál (2004)
Vždy se k němu ráda vracím, pohladí na duši
Láska cez internet (1998)
Z filmů kde se do sebe zamilují Hanks a Ryan je tento určitě nejlepší. Je takový svěží, vtipný, romantický... prostě ho můžete vidět víckrát a nikdy nezklame
Červený Bedrník - Červený bedrník (1999) (epizóda)
Miluji všechny tři epizody (ty ostatní jsem zatím bohužel nebo bohudík neviděla). Richard E. Grant je opravdu muž s velkým M a skvělý historický hrdina. Miluju humor sira Percyho, líbí se mi i to, jak Chauvelin nedokáže zakrýt svojí doživotní lásku k Marguerit...
Červený Bedrník - Valentin Gautier / The Scarlet Pimpernel Meets Madame Guillotine (1999) (epizóda)
Červený bedrník opět předvádí svůj šarm i odvahu. Vydávat se za svého nepřítele takhle drze... je tam prostě úžasný
Prêt-à-porter (1994)
spousta hereckých hvězd, ale jinak mi film příjde dost roztěkaný a nesouvislý. Ovšem ten závěr se fakt povedl :-)