Recenzie (494)
Agent bez minulosti (2002)
Už jednotka skvele nakopla celú sériu a keď jej mám niečo vytknúť o čo boli nasledujúce diely lepšie tak je to asi len príbeh, ktorý sme už viackrát videli (agent ktorý stratí pamäť, je prenasledovaný, atď.) a pár chybičiek v akčných scénach.
Agresivní virus (2014) (seriál)
Druhá séria, prvá časť - vtedy tento seriál pre mňa definitívne skončil. Aj tak si myslím, že som vydržal pozerať dlhšie ako väčšina štvor až päť hviezdičkových fanúšikov, ale už to vážne nemalo úroveň. A to pilotné diely sérií by mali byť že vraj najkvalitnejšie.
Ajťáci (2006) (seriál)
Ako IT admin nemám o čom premýšľať - 5 hviezd je jasných. Super seriál, ktorý má len jeden nedostatok: má len tak málo častí a pritom by sa v tomto obore dalo tak veľa čerpať. Čosi napovedá druhá a čiastočne aj tretia séria, keď sa z nej postupne vytrácali hlášky z IT. No aj napriek tomu pre mňa určite TOP seriál.
Akcia nemluvňa (2006)
Starý Jackie Chan v novšom obale, ale opäť vlastne ničím neprekvapil. Jeho grimasy a pohyby už každý pozná, scenár sa tiež nijako zvlášť nevymyká z priemeru a až na pár akčných scén pri tej stopáži celkom nuda.
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Po dlhšom čase (ak ma pamäť neklame od Horší než smrt) opäť skvelá britská komédia s výborným hereckým obsadením (šplhli si u mňa najmä hercami z IT Crowd, škoda len že nedostali viac priestoru). Ku koncu však došla svižnosť a z komédie bola razom viacmenej romantika a mne osobne to pokazilo dojem.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Určite jeden z najlepších seriálov vôbec, ktorý však diváka nenúti príbehom (ale skôr kvalitou) sedieť pri obrazovke, čo veľmi oceňujem. Som zvedavý či aj štvrtá séria udrží nastavenú latku vysoko, pretože už v tretej niektoré diely pokrivkávali. No napriek tomu stále nadpriemer. EDIT: beriem späť! Piata, šiesta a najmä siedma séria je len tieňom tých úvodných. Jedna trápnosť strieda druhú, a ťažko sa dá nájsť niečo pozitívne v jednotlivých epizódach.
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Seriál Akty X sledujem ešte aj teraz a súhlasím s názorom, že čo sa týka atmosféry, tajomna a paranormálnych javov, tak seriál oproti tomuto celovečernému spracovaniu v tomto pohľade vyhral. Spracovanie totiž smeruje určite viac k thrilleru ako k hororu, a na to fanúšikovia seriálu nie sú veľmi zvyknutý. Ja toto spracovanie neodsudzujem a v porovnaní nie so seriálom, ale s podobnými thrillermi si myslím, že najmä vďaka hereckým výkonom, výborným scénám a pohotovou kamerou ide o mierne nadpriemerný thriller - 75%.
Ali (2001)
Ak by som mal tento film brať ako drámu, tak v pohode. Ale keďže je to v tomto filme najmä o športe, musím ísť s hviezdami dole. Akokoľvek bol Will Smith na túto rolu fyzicky pripravený, v ringu som mu to moc neveril a najmä v hecovačkách pred zápasom. Jednoducho mi tam chýbal drsnejší výzor. Druhá vec čo ma dosť mrzela bol absentujúci tréningový proces. Len veľmi málo bolo vidieť pohľad do telocvične, a to pri filme o živote boxerskej legendy, ktorá tam trávila určite kvantum času, dosť chýbalo. Inak fajn, hlavne záver to vytiahol, a preto len o chlp nedávam 4*.
Amazing Spider-Man (2012)
Podstatne jednoduchšia verzia pôvodného Spider-Mana, určená najmä pre nenáročného teenage diváka.
Americký gangster (2007)
Skvelý film. Neviem síce či bude kultom ako Krstný otec, ale opäť výborný mafiánsky film. Ridley Scott sa dobre vyhol šablónam a podobností z filmov rovnakej kategórie a priniesol v starom šate opäť niečo nové. A dokonca aj o páde mafiána sa dá ešte polemizovať, pretože Frank Lucas zas nedopadol najhoršie... ale vlastne po tom, ako ho Denzel zahral, kto by mu aj trochu nefandil, že? :-)