Recenzie (344)
Květina a had (2004)
Bizarní.
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Vizuálně vymazlené do posledního detailu.
Zámek v Čechách (1993) (TV film)
Moc dobré, mrazivé, ale dobré.
Protektor (2009)
Je mi líto, ale tohle ne.
Nine (2009)
Plejáda známých jmen a naprosto nevyužitý potenciál.
Bezstarostný sex (2007)
Nečekaně dobré.
Rock zo strednej (2009)
Ne že by to snad byla nějaká pecka a ne že by šlo o klišéprostý film, nějak mi to ale vychází na tři a půl hvězdy. Proč? Hele, muzika byla lepší, než jsem čekala, překvapivě se našlo i pár silných a těžších momentů, i když to určitě není stavěné na excelentních hereckých výkonech, sem tam nějaký slušný objevíte a vůbec celé je to mnohem méně vyumělkované a uhlazené, což je v tomto případě ku prospěchu věci.......no a protože mne tohle všechno příjemně překváplo, bryskně doplňuji půl hvězdy (moment překvapení se počítá, to vám potvrdí každej vojenskej pulec) a máme tu čtyři * jako vyšité.
Zmätok v duši (2009)
Jeff Bridges mi natolik splynul s rolí bývalé country hvězdy, že jsem si fakt, že hrál roli ve filmu uvědomila, až když jsem vyndávala disk z přehrávače. Klobouk dolů před ním.
Invictus (2009)
Trochu patetické, mírně předvídatelné, ale moc sympatické.
Kantor Ideál (1932)
Zvláště vydařená je poslední scéna filmu: studentka septimy bude vyloučena z gymnázia, neb se bude vdávat za profesora. V praxi to znamená, že vzdělání, jehož dokončení ma na dosah ruky, vymění za zástěru, bělostné záclonky a nedělní roštěnou- feministky musely šílet!