Recenzie (59)
Nafukovacia panna (2009)
tak tohle budu vstřebávat hodně dlouho
Bu neng shuo de mi mi (2007)
paráda
Sirotinec (2007)
fuj to bylo ale dobrý , parádní zážitek , jak mám teď po noční usnout
Doblba! (2005)
ne každému to sedí , ale absurdní humor podaný těmito herci je místy dokonalý je to takové skoro DADA jak to dělali kdysi v Brně.Se Sarkastikem plně souhlasím je to pětka
Silver Hawk: Maska spravodlivosti (2004)
No nevím jak kdo,ale já jsem se bavil .Takovéhle filmy jsou jak plácání na sobotním pivku lehké srandovní a bezstarostne.Nebo snad ti co dávají jeden bod jsou vážní i v hospodě?Jinak dobré efekty a střih.Jo a viděl jsem to v práci ve tři ráno a chechtala se se mnou pulka směny
Nenávist (2002)
pro me bomba parádní úlet noční můra na druhou
Amélia z Montmartru (2001)
Ano Žežu je to krásně holčičí ňuňatý mazlivý vlhkooký a vůbec krásně zasněně dojemný . Taky za pět jak jinak.
Diablova chrbtica (2001)
Velmi uvěřitelná lidská zrůdnost , takhle prostě lidé dokáží jednat a velice často bez trestu.Tohle není horor tohle je zrcadlo lidské duše ve které jsou i tyhle zákoutí .A Islámský stát z poslední doby to jen potvrzuje.
Donnie Darko (2001)
tak to bylo úchylný to si pustím ještě jednou třeba mi to docvakne
Vraždy podľa Judáša (1999)
ještě že to byla kulisa při vaření - hrozná blbost