Recenzie (304)
Slimák (2006)
omylem jsem to viděla dokonce dvakrát. a víte co, vůbec toho nelituju! skvělé béčko ve svižném tempu. a jako bonus kombinace slizu a mých oblíbených herců (ze seriálů castle/scrubs).
Albert Nobbs (2011)
příjemné překvapení!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
něco mezi fringe a inbetweeners a každopádně brutálně zábavný!
Happy-Go-Lucky (2008)
finální scéna mi nahání slzy do očí a úsměv do tváře. divný? u tohohle filmu ani ne, a to se mi líbí!
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
loving LL!
Mikulášove šibalstvá (2009)
mikuláše jsem jako malá zbožňovala, takže kontrastu s knihou jsem se bála. ale nakonec dobrý. i když se atmosféra mikuláše nevykreslila stoprocentně (jako by to snad šlo :), film je milá podívaná se šikovnými herci a vtipy na úrovni. přesto si dokážu představit, že historky z knížky by šly zakomponovat víc. tak všeobecná zápletka jako je narození sourozence k tomu vybízí. co třeba tatínkova jízda na kole, pastelky od babičky anebo fotbal na plácku?
Doma u Hitlerů (2009) (divadelný záznam)
víkendová oddychovka.
Tri sezóny v pekle (2009)
klenot!
Čarodejov učeň (2010)
jeden z nejhorších začátků filmu, co jsem kdy viděla.
Čarodejník z krajiny Oz (1939)
no já nějak nevím. ta jedna krásná písnička za to utrpení nestála. se mi zdá...