Recenzie (304)
Milenci a vrahovia (2004)
bohuzel, nemam tuseni, kam polesny miril. smysl tohoto avantgardniho skvostu mi opravdu unikl, jestli v paralove knize byl, nevim, ale kazdopadne se nekam vytratil. doufam, ze milenci a vrazi nemeli byt absurdnim dramatem, protoze to bych nesla tezce . a bejt polesnym, nebrala bych si do huby ani kafku.
Štěstí (2005)
den ode dne stesti ocenuju vic a vic. pochybuju, ze sem v posledni dobe videla lepsi ceskej film. asi zacinam mit uchylku na opravdovy zivoty, na opravdovy "stesti". taky me potesila aňa, poprvy veruhodny herecky vykon, poprvy jsem ji verila. stesti je sice spis pro trpelivy a empaticky divakay, ale urcite dava vic nez cesky leporelo-komedie a la jedna ruka netleska.
Pred súmrakom (2004)
atmosfera tohohle filmu me malem rozbrecela; naprosto spickovy herecky vykony a scenar, na kterym byla znat rukai ethana a julie. malokdy se podari videt ve filmu to, co opravdu hejba zivotem.a pred soumrakem je dukaz toho, ze filmy se muzou tocit i bez agresivnich svenku, a ze jeste porad muzou bejt o dvou lidech, aniz by nudily. patou hvezdicku nedavam, proto, ze oba byli (ve svy nedooknalosti) az moc dokonali. btw prvni "dil" sem jeste nevidela, ale o to byl pribeh dramatictejsi :)
Waynov svet (1992)
je to katastrofální film, ale vzhledem k tomu, že mě seznámil s gueenama, tak je mi to fuk :-)