Recenzie (460)
Poslední dny na Marsu (2013)
Pěkná blbost
Sám ve stěně (2009)
That dude is nuts!
Enderova hra (2013)
Knihu jsem nečetl a přišlo mi to jako pěkná sračka. Takové dětinské a vůbec ne, jako něco reálného. Děti jako leadři kavalerie, resp. celé flotily?!? Trošku na palici. Film, který u mě naprosto propadl.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Sterilní, mdlé, nic nového se tam defacto neodehraje. Záporák cajk, ale Abrams ztrácí tah na branku.
Mizerný dedko (2013)
Sice bylo všechno v traileru, ale i tak jsem se tak dlouho nenasmál.
Gravitácia (2013)
Neskutečný filmařský zážitek, stříkal jsem si do trenek!
Útok na Biely dom (2013)
Tady je špatně úplně všechno. Emmerich se zaseknul v čase a už to nefunguje. Chvílema jsem úpěl co to je za kravinu.
Pán a pani Smithovci (2005)
Přepálený a to není můj šálek kávy, ale jinak dobrý.
Nehanební bastardi (2009)
Trochu mimo mísu, škoda Queintino.
Rivali (2013)
Velmi kvalitní zpracování skutečného příběhu a jsem rád, že jsem nevěděl, jak to ve skutečnosti dopadlo. Tudíž jsem šel do kina jako prvnička a bylo to dobrý. Dobrej film, i když jen tak na jedno shlédnutí, podruhé už to nemusím.