Recenzie (460)
Muž z ocele (2013)
Už od prvních minut jsem věděl, že to bude pecka...a byla! Energie nabitá až k prasknutí na vás srší z filmu každou minutu. Užíval jsem si to brnění v kůži a vychutnával každičký dialog, které dokázali tak brilantně pojmou a to zejména z úst K. Costnera a R. Crowe. Film mě opravdu nadchnul a párkrát i slza ukápla. Mám rád, když někdo napíše tak dobré dialogy bez toho, aby se zahrabal do starého klišé. Film táhne neuvěřitelným tempem a přitom to nejlepší pro mne byly flashbacky do Clarkova dospívání a jeho rozhovorům s adoptivním otcem. Závěrečný souboj nemusel být věru tak přepálený, mohl být kratší a ne tolik CGI, ale i tak to nesnižuje kvalitu filmu. Možná rada pro ostatní, byl jsem na tom v IMAXu 3D a jelikož je to koverze, není to čisté 3D, nemá cenu na to chodit do IMAXu. 3D není ani poznat a vyhazovat kilíře za nic je zbytečné, stačí jít na klasiku. Pro mne zatím nejlepší film letošního roku!!!
V tieni (2012)
Nějak mi to nefungovalo. Šéf policie zapletenej do rádoby vykradený "káči", a hození to na židovskou obec??? A pak to hrdinství, což pro nás moc neplatí. Je to moc pěkně natočeno, kamera, hudba, kulisy...to všechno je príma, ale ten nápad skloubit detektivku a politickým případem a na konec hrdinství jedince, které vyšlo vniveč byl trošku kostrbatý. No nic, celkem to ušlo. Viděno dne 3.6.2013 v Los Angeles za osobní přítomnosti Davida Ondříčka.
Liberace (2013) (TV film)
Skvělé herecké výkony, skvělá práce s kamerou, to všechno funguje skvěle. Já udělal chybu, že jsem si o životě Liberačim vygooglil během filmu a tím jsem si zkazil výsledný dojem. I tak je to velmi film a kvůli hereckým výkonům a maskérně je dobré, že jsem ho viděl.
MovieZone Live! (2010) (relácia)
Partu sleduju už hodně dlouho, už z doby, kdy ještě fungoval Filmpub a mám rád jejich komentáře a recenze. To co řeknou nebo napíší pro mne vesměs funguje a mám stejný vkus na filmy. Moviezone je pro mne kompas na filmy a pořad sleduji se zájmem. Doufám, že to ještě nějaká ten pátek bude mít tah na branku. Jen tak dál, hoši!
Dobrý Will Hunting (1997)
Můj nejoblíbenější film, jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl. Holt zrovna v tom roce soupeřil o Oscary s Titanicem a to bylo jako běžet proti zdi. Nicméně to, že scénář napsali oba hlavní protagonisté mi učarovalo a tak fantastické dialogy si vychutnám s chutí kdykoli to jde v "přímým" v TV.
Zasľúbená krajina (2012)
Na Guse je to slabota, průměrný film a Matt je tam za salámistu.
Vedľajšie účinky (2013)
Čekal jsem víc. Tak nějak mi to nezapadalo. Ten finanční motiv a poslední deset minut se odehrálo velmi rychle a člověk ani neví jak to ve finále s některými postavami dopadlo.
Policajt v Beverly Hills 3 (1994)
Tak tohle jsem necekal, slabota jak svin
Ďalších 48 hodín (1990)
Po skvele jednicce trochu bida, no
Cesta do Ameriky (1988)
V dobe sveho vzniku pecka, dle trochu omsene a ty vlasy, proboha... :)