Recenzie (460)
Uvnitř (2023)
Nevíme, co je lupič zač, nevíme kdo je umělec, kde je a jestli tyhle pasti v době nastražil schválně. Nevíme vůbec proč se to pokazilo, kam zmizelo číslo 3. Dafoe už je na to starej, nechápu že ta starej kořen šel na vloupačku, nevěřím mu. Celej film se bloumá po loftě a nakonec ani nevíme jestli se mu podařilo dostat ven. Celý je to vo hovně, nuda a ůplně na píču. Ztráta času na to koukat.
Belmondo podľa Belmonda (2015) (TV film)
Jako mohlo to byt lepsi. Rejza byl ňouma, neumi pracovat s emocema. Bylo to cele zpackane a skakalo se z nista na misto bez casove osy. Treba takovy dokument "The sound of 007", to byla krasa pohledet, tam jsem mel husinu od zacatku do konce a videl jsem to nekolikrat. Tohle se musi videt, ale top to neni.
Fortunova hra (2023)
tohle byl hrob, nemastny, neslany, vlastne uplne o nicem
Menu (2022)
Krásně natočené, excelentní hudba....jen to bylo krapánet přitažené za vlasy. Prostě by se to takhle nemohlo stát ani bohově. A proto ten film byl úplně mimo
Na nože: Glass Onion (2022)
To byla zase jednou blbost
MacGyver - Walking Dead (1991) (epizóda)
Mamča je hrob a voo doo motiv ala James Bond Live and let die moc nefunguje.
Columbo - Columbo a vražda rockovej hviezdy (1991) (epizóda)
Pecka dil se spoustou Columbovskey faux paux. Pecicka byl ten s tou uklizeckou
Columbo - Columbo ide pod gilotínu (1989) (epizóda)
Trosicku na konci napaleny a pritazeny za vlasy
Zvuk 007 (2022)
Husina od zacatku do konce...
Columbo - Sladká, no smrtiaca (1973) (epizóda)
Vzkazte neco svagrovi: "Ma skvele diaky."